قاضي ديوان عالي کشور گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات، "حماسه سياسي" که رهبر فرموده بودند محقق شد و اکنون وظيفه رئيس جمهور اين است که حماسه اقتصادي را محقق کند.

"حجت‌الاسلام موسي قرباني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حماسه حضور مردم در انتخابات رار بسيار خوب دانست و اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که مردم پشتيبان نظام خود بوده و توطئه‌‌ها و شيطنت‌هاي غرب و رسانه‌هاي خارجي را نقش بر آب کردند.

وي ادامه داد: با حضور مردم حماسه سياسي که رهبر فرموده بودند محقق شد و اکنون وظيفه رئيس جمهور اين است که حماسه اقتصادي را محقق کند.

عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم با تاکيد بر اينکه تا کنون اشکالي در روند اجرايي انتخابات پيش نيامده تصريح کرد: کانديداها به حرف‌هاي خود مبني بر تمکين قانون پس از رد شدن در انتخابات عمل کرده و از خط مشي قانون تخطي نکنند.

قاضي ديوان عالي کشور گفت: کانديداها از مردم براي حضور در انتخابات و خلق حماسه سياسي تشکر کنند و مردم نيز به کانديداي منتخب احترام گذاشته و تبريک بگويند.

حجت‌الاسلام قرباني در پايان خاطرنشان کرد: رئيس جمهور دولت آينده با مردم همکاري  و برنامه‌هاي خود را عملي کرده و آن‌ها را در کشوي ميز خود نگه‌ ندارد و با يک تيم قوي اقتصادي و سياسي کشور را به مسير آباداني ببرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار