حجت‌الاسلام قرباني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت توجه عميق به "رسوايي"/ با نگاه سطحي قضاوت نكنيم

قاضي ديوان عالي كشور گفت: نبايد فيلم "رسوايي" را با نگاه سطحي قضاوت كنيم چرا كه نكات عميق بسياري در اين اثر مطرح شده كه بار تاثيرگذاري بسيار دارد.

حجت‌الاسلام "موسي قرباني"در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به ضرورت توجه عميق به فيلم "رسوايي"  اظهارداشت: بنده اين فيلم را نديده‌ام اما اظهار نظرات مختلف موافقين و مخالفين اين اثر را شنيده و خوانده‌ام.

وي افزود: به طور کلي بايد به فيلم‌هايي از اين دست عميق نگاه کرد و  فيلم "رسوايي" نيز از اين قاعده متسثنا نيست.

قاضي ديوان عالي كشور تصريح‌کرد: برخي مواقع فيلمي توليد مي‌شود که در نگاه اول با مخالفت‌هايي مواجه است اما بعد از مدتي که با نگاه عميق به آن پرداخته مي‌شود، نکات مثبت و آموزنده آن براي همه روشن مي‌شود.

حجت‌الاسلام قرباني در ادامه افزود: به طور مثال وقتي فيلم "آژانس شيشه‌اي" براي اولين بار اكران شد مخالفت پليس و ايثارگران را به دنبال داشت كه پس از مدتي نکات مثبت و قوت اين فيلم براي همه روشن شد.

اين قاضي ديوان عالي كشور خاطرنشان کرد: نبايد در مورد فيلم "رسوايي" با نگاه سطحي قضاوت كنيم چرا كه نكات عميق بسياري در اين اثر مطرح شده كه بار تاثيرگذاري بسيار دارد.

گفتني است: فيلم "رسوايي" به کارگرداني، تهيه‌کنندگي و نويسندگي مسعود ده‌نمکي و با نقش‌آفريني اکبر عبدي،‌ محمدرضا شريفي نيا،‌الناز شاکردوست و .... در سي ويکمين جشنواره فيلم فجر به نمايش گذاشته شد.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: فیلم ، رسوایی ، اکبر ، عبدی ، موسی ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار