مسئول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان کردستان گفت: انتخابات کردستان با مشارکت حداکثری و درسایه برقراری امنیت کامل و پایدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبر نگاران  سنندج ،  نظری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مستقر در ستاد انتخابات استان، گفت: مردم قهرمان و همیشه در صحنه کردستان با درک و بصیرت انقلابی خود امروز نیز با مشارکت در انتخابات عزم و اراده خود را برای پاسداری از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب به اثبات رساندند. وی افزود: در این راستا مردم استان همسو و همدوش با سایر ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یکبار دیگر با رای به افراد اصلح خود را در تعیین سرنوشت کشور سهیم کرده و حماسه ای ماندگار را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.
نظری ادامه داد: در روز انتخابات مردم با تدابیر اتخاذ شده امنیتی و تلاش مسئولان و دست‌اندارکاران انتخابات با آرامش رای خود را به صندوق انداختند.نظری گفت: در حقیقت حضور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزود.
وی در پایان از تلاش بی دریغ پرسنل تلاشگر نیروهای امنیتی و انتظامی برای ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری در کردستان تقدیر کرد. /س
برچسب ها: ثبت ، عزم ، تعیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.