وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ اصولگرایان می‌توانستند بهتر از این عمل کنند چرا که در اصول با هم مشترکند اما هم‌اکنون شاهد حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات هستیم.

رضا تقی‌پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات كه براي شركت در انتخابات در مسجدالنبی(ص)  حاضرشده بود، در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اینکه مشاركت گسترده مردم در انتخابات امروز مشت محکمی بر دهان استکبار است، گفت: مسائل مادی در زندگی مردم تاثیراتی برجاي گذاشته اما ملت ایران نشان داده‌اند که مبنای‌ حضورشان مسائل مادی نیست بلکه اصل برای مردم، اعتقاد و اقتدار انقلاب اسلامی است.   
 
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی روز به روز ریشه‌دارتر و مستحکم‌تر می‌شود و چالش‌هایی که غربي‌ها برای کشورمان درست می‌کنند برای مهار انقلاب اسلامی است.   
 
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اظهار داشت: مردم ایران با حضور در انتخابات به جهانیان اعلام می‌کنند که بر مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید می‌ورزند.   
 
وی همچنين درباره عملکرد اصولگرایان در انتخابات ریاست جهموری بیان داشت:‌ اصولگرایان می‌توانستند بهتر از این عمل کنند چرا که این اصولگرایان در اصول با هم مشترک هستند اما هم‌اکنون شاهد حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات هستیم و امیدواریم ملت ایران حرف آخر را بزند.   
 
تقی‌پور در توصیه‌ای به نامزدهایی که در انتخابات ریاست جمهوری پيروز نمي‌شوند، اظهار داشت: چارچوب‌های اولیه برای کسی که نام خود را سیاستمدار می‌گذارد این است که به نهادهای قانونی و رای مردم احترام بگذارد.   
 
وی درباره حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: انتخابات ایران برای دشمنان نظام بسیار مهم است و بر همین اساس از یک ماه پیش در حال رصد دقیق انتخابات ایران هستند.   
 
تقی‌پور ادامه داد: حضور خبرنگاران خارجی بی‌شمار در کشورمان نشان از اهمیت این واقعه دارد چرا که آنها در حال ارزیابی اقدامات خودشان هستند که آیا این همه تخریب و جوسازی علیه جمهوری اسلامی برای آنها نتیجه‌بخش بوده یا خیر، به همین خاطر به نظر من امروز پاسخ کوبنده‌ای از سوی ملت ایران دریافت کرده و تمام اقداماتشان از جمله تحریم‌ها به آنها می‌فهماند که مردم ایران بسیار هوشمندتر از آنها هستند و در نهایت پیروزی با هموطنان‌مان است.   
 
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان درباره روند اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد:‌ انتخابات بصورت سازماندهی‌شده و با نظم در حال برگزاری است، ازدحام در برخی حوزه‌های رای‌گیری هم طبیعی است كه نشان مي‌دهد این دوره پرشورتر از دوره‌های قبل برگزار شده است چرا که تعداد مراجعین بیشتر از دوره‌های قبلی است و این امر یک رکورد جدید از نظر شرکت مردم در انتخابات است.   
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار