مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حمایت وزارت نفت از پیمانکاران توانمند ایرانی، افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شانا عبدالحسین بیات با بیان این مطلب گفت: سازندگان ایرانی با تکیه برتوان خود رشد قابل ملاحظه ای به لحاظ فنی و دانشی داشته اند و مجموعه وزارت نفت، به ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از خدمات سازندگان توانمند ایرانی به طور کامل حمایت می کند.
 
بیات افزود: در سال های گذشته و پس از خروج شرکت های خارجی از ایران، طرح های توسعه ای پتروشیمی با بهره گیری از دانش و علم ایرانی و نیز تامین قطعات از سوی سازندگان داخلی رشد قابل ملاحظه ای یافته است.
 
وی ادامه داد: سازندگان داخلی با هدف خود کفائی با استفاده از فناوری های نوین و دانش روزآمد، توان رقابت با بسیاری از شرکت های خارجی را دارند و در صورت افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت های خود می توانند در پروژه های بین المللی و برون مرزی حضور فعال و چشمگیری داشته باشند.
 
بیات گفت :طرح های توسعه ای پتروشیمی با شتاب مناسبی در حال ساخت است و سهم پیمانکاران و سازندگان  ایرانی در شتاب بخشی این پروژه های ملی بسیار تاثیرگذار است.
 
وی ادامه داد: روند ساخت پروژه های مهر ماندگار پتروشیمی مطلوب است و چند طرح پتروشیمی در مرحله تولید آزمایشی بوده و به زودی به بهره برداری رسمی خواهد رسید که با تولیدی شدن کامل این واحدها ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ایران افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
 
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ادامه داد: در صورت همکاری بانک ها و تامین مالی به موقع طرح های توسعه ای پتروشیمی با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از طرح های توسعه ای مهرماندگار در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار