مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: انتخابات ۲۴ خرداد ماه نقطه یاس دشمنان است به طوری که هر برگ رای این ملت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده دقایقی پیش در مسجد قدس اردبیل و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ما براساس باورها و اعتقادات از 12 فروردین سال 58 تاکنون در تمام انتخابات حاضر شده و با رای قاطع خود به نظام آری گفته و دشمنان را مایوس و دلسرد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم هیچگاه براساس باورهای خود رهبری فرزانه انقلاب و دستاوردهای خون شهدا و آرمان بلند امام را رها نکرده‌اند.

این مسئول افزود: آگاهی مردم در خصوص کید دشمنان فراتر و بالاتر است و هیچگاه این ملت اسیر ترفندهای دشمنان نمی‌شوند که به هر وسیله‌ای متوسل شدند تا اساس انقلاب را متزلزل کنند.

ستوده گفت :  در حالی که کشور ما در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد دشمن با سفاهت کامل سعی می‌کند در قالب تحریم و تهدید انقلاب اسلامی را به چالش بکشاند اما قطعا در این مسیر با شکستی سخت در برابر اراده ملت روبرو می ‌شود .

وی تصریح کرد: 24 خرداد می‌تواند نقطه آغازی در اراده آهنین این ملت در شکستن کید و توطئه رنگارنگ دشمنان باشد که با انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر می‌توان کشور را از آسیب‌ها و تهدیدات مختلف در امان نگهداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید سرنوشت کشور را به دست افراد ناباب و دلال‌صفت سپرد تا هر چه دلشان می‌خواهد با منافع ملت بکنند در حالی که انتخابات آزمایش و تکلیف الهی است و باید با حجت در این عرصه ورود پیدا کرد.

ستوده با یادآوری اینکه باید امانت را به اهلش سپرد تصریح کرد: بزرگترین امانت مسئولیت و پست‌هاست که حتی در معنویت و دینداری مردم نیز تاثیرگذار است.

وی ابراز داشت: با انتخاب درست می‌توانیم فرهنگ، ایمان، مدنیت، سیاست و سیادت خود را به دنیا نشان دهیم.
 

منبع: تسنیم
برچسب ها: ستوده ، انتخابات ، دشمنان ، یاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار