نماينده غرضي با حضور در ستاد مركزي نظارت بر انتخابات درباره روند اجراي انتخاباب و نظارت بر آن گفت: انتخابات به صورت عالي و سازنده توسط مجريان در حال برگزاري است و جاي تقدير و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در باشگاه خبرنگاران؛ نماينده کانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري براي اطلاع از نحوه نظارت بر انتخابات در اداره مرکزي نظارت بر انتخابات شوراي نگهبان حضور يافتند.

بر اساس اين گزارش سيد جواد مقيث رئيس  اداره نظارت بر انتخابات شوراي نگهبان در جمع نمايندگان کانديداها گفت: تا کنون مشکل خاصي در رابطه با نحوه برگزاري انتخابات و يا تخلف انتخاباتي گزارش نشده است و هر شکايتي که صورت گيرد شوراي مرکزي نظارت بر انتخابات اين آمادگي را دارد تا به صورت آنلاين دريافت کرده  و به آن رسيدگي کند.

وي همچنين ادامه داد: خوشبختانه تا به حال مشکل خاصي نداشته ايم  و در اين فاصله زماني تعداد مراجعه کنندگان به حوزه هاي راي گيري نسبت به دوره هاي گذشته بيشتر است.

در ادامه اين بازديد نماينده روحاني در ادامه راي گيري رئيس اداره نظارت بر انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوال نماينده دکتر روحاني مبني بر اين که در برخي از حوزه ها هنوز اسم کانديداهايي که انصراف داده اند حذف نشده است گفت: ما اين موضوع را پيگيري کرده ايم و با مدير کل برگزاري انتخابات نيز تماس گرفته ايم که قرار است اين مساله ظرف مدت کوتاهي منعکس و اطلاع رساني شود.

وي در مورد اين مساله تصريح کرد: آقاي عارف بعد از اين که به صورت رسانه اي انصراف داد، بايد انصراف خود را به صورت کتبي به شوراي نگهبان نيز اعلام مي کردند که وي از انجام اين کار ممانعت کرد و در حال حاضر با پيگيري هايي که در حال انجام است اين کار بايد صورت گيرد.

گفتني است در اين بازديد نماينده جليلي ، روحاني، ولايتي و قاليباف حضور دارند.

همچنين نماينده دکتر غرضي که با تاخير به جمع ديگر نمايندگان پيوست در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني بر اين که روند انتخابات را چطور ارزيابي مي کنيد، پاسخ داد: انتخابات به صورت عالي و سازنده توسط مجريان در حال برگزاري است و جاي تقدير و تشکر دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار