اگرچه از بناهاي تاريخي و ميراث گذشته با افتخار ياد مي شود اما رشادت ايثارگران و از خودگذشتگي جانبازان و شهداء موجب شد که امروز در تمام دنيا از ايران و مردم آن به بزرگي ياد شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد شريف ملک زاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، در مراسم تجليل از خانواده معظم شهدا و ايثارگران با اشاره به نقش تاريخ ساز مجاهدت ايثارگران، جانبازان و شهدا،‌ گفت: مجاهدت ايثارگران، جانبازان و شهدا، ايران را در دنيا سرفراز و تاريخ ساز کرده است.

وي ادامه داد:‌ اگرچه از بناهاي تاريخي و ميراث گذشته با افتخار ياد مي شود اما در واقع افتخار بزرگتر و مايه مباهات ايرانيان، شهدا، جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي آنان هستند.

معاون رييس جمهور تصريح كرد:‌ رشادت ايثارگران و از خودگذشتگي جانبازان و شهداء موجب شد که امروز در تمام دنيا از ايران و مردم آن به بزرگي ياد شود.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور ضمن تجليل از مقام شهداو جانبازان، گفت:‌ همه ما بدهکار ايثار گران، جانبازان و شهداء هستيم و در اين راستا از هيچ کوششي نبايد براي خدمت رساني به اين قشر و خانواده هاي آنان کوتاهي کرد.

ملك زاده در طي مراسم تجليل از خانواده معظم شهدا و ايثارگران به قاسم قاسمي مشاور امور ايثار گران سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري دستور داد تا کميته اي با هدف بررسي و رفع مشکلات ايثارگران، جانبازان و خانواده هاي معظم شهداء در اين سازمان تشکيل شود.

معاون رييس جمهور همچنين در ادامه بر اولويت جانبازان، ايثار گران و خانواده هاي شهداء را در امور سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از جمله استخدام تاكيد كرد.

شايان ذكر است؛ در مراسم تجليل از خانواده شهدا و ايثارگران که در محل سالن آمفي تئاتر موزه ملي ايران برگزار شد، برخي از معاونان و مديران ارشد سازمان ميراث فرهنگي، جمعي از ايثار گران، جانبازان و خانواده هاي معظم شهدا، حبيب بقايي فرمانده سابق نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و مشاور مقام معظم رهبري در امور نظامي، مرتضي طلايي فرمانده سابق نيروي انتظامي تهران بزرگ و عضو شوراي اسلامي شهر تهران، صميمي رییس بنياد شهدا و امور ايثار گران استان تهران نيز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار