وزير اطلاعات دولت اصلاحات بعد از شرکت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: بنده مشارکت مردم را خوب پيش بيني مي‌کنم.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام علي يونسي وزير اطلاعات دولت اصلاحات با حضور در حسينيه جماران در انتخابات رياست جمهوري يازدهم و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا شرکت کرد.

وي بعد از انداختن راي خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده مشارکت مردم را خوب پيش بيني مي‌کنم کارهايي که روزهاي آخر براي حضور مردم صورت گرفت آنان را براي حضور حداکثري تشويق کرد.

يونسي به بيانات مقام معظم رهبري روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بيانات مقام معظم رهبري در روزهاي آخر که از همه مردم حتي مخالفان جمهوري اسلامي براي شرکت در انتخابات دعوت کردند، سبب شد تا مردم به شوق بيايند و بسياري از آنها در انتخابات شرکت کنند.

يونسي تاکيد کرد: بنده اطمينان دارم هر زماني که اکثر مردم در انتخابات شرکت کنند نتيجه به سود همه آنها خواهد بود نه به سود گروه‌هاي تندرو.

ويزير اطلاعات دولت اصلاحات در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه توصيه شما به کانديداهايي که در انتخابات پيوز نمي‌‌شوند چيست، اظهار داشت: بايد از قانون تبعيت کنند .

وي در پاسخ به اينکه اگر کانديداي شما راي نياورد عکس العمل‌تان چگونه خواهد بود، اظهار داشت: قانون فصل الخطاب است.

يونسي همچنين در پايان از حضور خاتمي در حسينيه جماران براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري خبر داد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: قانون ، تبعیت ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار