جامعه دانش‌‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بيانيه‌اي از آحاد ملت ایران اسلامی براي حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بيانيه‌اي از  آحاد ملت ایران اسلامی براي حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت سرفراز ایران اسلامی در مقطعی حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز قرار دارد. بی‌تردید انتخابات آتی  آغازی نو در دهه عدالت و پیشرفت است و از این رو خدمت‌رسانی و عرضه دستاوردهای ملموس نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور و اثبات توانمندی در ارائه الگوی بی‌بدیل مدیریت مبتنی بر نظام مردم‌سالاری دینی در جهان جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در این میان وظیفه آحاد ملت شریف ایران در این برهه حضور هوشمندانه در عرصه انتخابات در جهت انتخاب مسیر چهار ساله پیش‌رو و انتخاب خدمتگزارانی است که در عین پایبندی به اصول انقلاب اسلامی رقم زننده مختصات مسیر آینده کشور به سوی تعالی و پیشرفت در سال‌های آتی باشند.

جایگاه ریاست ‌جمهوری اسلامی ایران نمایانگر توانمندی و بلوغ نظام اجرایی کشور و پیشخوان مدیریت و خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به یکایک ایرانیانی است که در تمام عرصه‌ها و مخاطرات پیش‌روی نظام با همت و جانفشانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست می‌کنند و در توسعه و بالندگی این نهاد سرافراز یادمان‌های ارزشمندی از مجاهدت می‌آفرینند.

از دیگر سو بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همراهی آشکار معاندین داخلی ماه‌هاست سعی دارند با تقبیح حضور مردم در انتخابات تعیین‌کنندگان این عرصه را از میدان‌داری بازدارند و به یقین حضور حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو نقش موثری در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قطع امید فتنه‌گران خواهد شد.

جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است عموم جوانان این سرزمین صرف‌نظر از اختلافات و سلایق گوناگون ایرانیان دلباخته به مکتب تشیع علوی و سرزمین نیاکانیشان ایران عزیز هستند و همواره عشق و ارادت خود را در برهه‌های حساس تاریخی با ایثار و از خود گذشتگی به منصه ظهور رسانده‌اند، و تبلور در هشت سال دفاع مقدس بوده است که جوانان این سرزمین نشان دادند عزت این ملت در فرهنگی ریشه دارد که همواره آنان را در مقابل تمام تهدید‌ها و تجاوزها متحد و منسجم می‌سازد. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا و با اتکا به سرمایه‌های حقیقی آن که همانا جوانان غیور و ولایتمدار هست، خواهد توانست شایستگی‌های خود را بیش از پیش نمایان کند. صد البته  یکی از مهمترین مسائل در این عرصه اعتماد به جوانان و توجه به خواست‌ها و نیازهای منطقی و مشروع آنان است.

جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی متشکل از فرزندان دانش‌آموخته این سرزمین به حکم وظیفه تاریخی خود همواره در تمام روزهای سرنوشت‌ساز همراه ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده و از این‌رو در انتخابات آتی نیز با دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی  در خواست می‌نماید با انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری و افراد اصلح در شوراهای شهر برگ زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.

جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از تمام همراهان خود می‌خواهد ضمن حضور پرشور در انتخابات آتی ضامن آینده درخشان ایران اسلامی باشند.

جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار