فرماندار شوط گفت: امسال یک هزار واحد مسکن مهر در شوط در دست احداث است.

علی اصغر پیام در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سهم شهرستان شوط در زمینه مسکن مهر 2 هزار و 400 واحد بوده که از این تعداد یک هزار و 400 واحد در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و یک هزار واحد نیز در حال احداث است.

وی افزود: از این یک هزار واحد مسکن مهر تعدادی به صورت خود مالکی بوده به طوری که زمین از مالک و تسهیلات از طرف ما پرداخت شده و تعدادی از این مساکن مهر به صورت گروهی بوده که به صورت گروهی مراجعه کرده و از طرف منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی زمین به آن‌ها داده شده و کار را به صورت گروهی شروع کرده‌اند.

پیام تصریح کرد: امتیاز و ویژگی که شهرستان شوط در سطح کشور در زمینه مسکن مهر دارد و توسط وزیر مسکن و شهرسازی تجلیل و تقدیر شد این است که شهرستان شوط با ارزانترین قیمت و کمترین زمان تحویل داده شده است.

وی در تشریح این مسئله خاطرنشان کرد: آورده شخصی متقاضیان مسکن مهر در شهر شوط 4 میلیون و 500 هزار تومان بوده و تسهیلات بانکی پرداخت شده در این زمینه 20میلیون تومان بوده که جمعا با 24 میلیون و 500 هزار تومان متقاضیان مسکن مهر را صاحب خانه کردیم.

پیام اضافه کرد: مساحت این واحدهای مسکن مهر 24 میلیون و 500 هزار تومانی در حدود 75 تا 85 متر‌مربع بوده و از نظر ساخت و ساز نیز سعی کردیم آن‌ها را به فرهنگ اسلامی نزدیک کنیم به طوری که در هر طبقه نهایتا دو واحد داشتیم.

وی تصریح کرد: موقعیت مسکن مهر این شهرستان نیز در بهترین نقطه شهر و در داخل شهر بوده است.

پیام با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهرستان شوط در سال گذشته تحویل داده شده، ادامه داد: حدود 648 واحد مسکن مهر داریم که به صورت گروهی روی آنها کار می‌کنند و در حدود 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و دلیل آن نیز این است که این واحدها دیرتر از بقیه آغاز شده است.

وی افزود: این تعداد نیز با جدیت پی‌گیری می‌شود تا تحویل داده شود./س

برچسب ها: مسکن مهر ، شوط ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.