فرماندار شهرستان پردیس گفت : با توجه به فعالیت های خوب دولت دولت خدمت گذار در حوزه مسکن و مسکن مهر رئیس جمهور با اعلام این مناطق در قالب شهرستان پردیس وظیفه ای خطیر را بر دوش ما قرار داده است و ما در این راستا نمی گذاریم فعالیت های غیر مجاز در حوزه ساخت و ساز و مسکن آسیبی در کارنامه دولت ایجاد کند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار مدیریت شهری گفت :ساخت و ساز در شهرستانهای جدید مانند شهرستان پردیس که روز به روز به جمعیت آن افزوده می شود همیشه باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و مبحثی تکراری نیست زیرا پیامد ها و آثاری که از ساخت و ساز بر جامعه شهری وارد می شود ساختاری ماندگار دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :این منطقه در گذشته بستری مناسب برای ساخت و ساز غیر مجاز بوده است زیرا نظارت بروی این موضوع شکل کم رنگی داشته است ولی ما با برخورداری از مدیریتی مستقل در شهرستان پردیس با چنین اقداماتی که در راستای آن قانون زیر سئوال می رود برخوردهایی جدی خواهیم داشت .

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد :دولت خدمت گذار در حوزه مسکن فعالیت های خوبی را انجام داده است و مسکن مهر گواحی بر این موضوع است رئیس جمهور با علام این مناطق در قالب شهرستان پردیس وظیفه ای خطیر را بر دوش ما قرار داده است و ما در این راستا نمی گذاریم فعالیت های غیر مجاز در حوزه ساخت و ساز و مسکن ختچه ای در کارنامه دولت ایجاد کند.

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت در تحقق چنین هدفی در شهرستان پردیس مستقر شده است و ما در حد توان با اقداماتی که قانون را زیر سئوال ببرد برخوردی جدی خواهیم کرد و با هیچ کس در هیچ سمتی در این رابطه تعارف نداریم زیرا به عنوان سرباز نظام تنها هدف ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است ./س


برچسب ها: ساخت و ساز ، پردیس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.