نيروهاي ارتش سوريه بخش هايي از منطقه جوبر در نزديک دمشق را که يکي از پايگاه هاي افراد مسلح به شمار مي رود آزاد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم ؛ عيسي ابراهيم خبرنگار اين شبکه در سوريه در گزارشي درباره اوضاع منطقه جوبر در نزديک دمشق پايتخت سوريه گفت: اين محله با توجه به ماهيت جغرافيايي خود پناهگاه امني براي گروه هاي مسلح به شمار مي رود و اين افراد به سبب شليک گلوه هاي خمپاره از اين محله هميشه تهديدي براي غيرنظاميان ساکن در مناطق اطراف محله جوبر به شمار رفته اند. 

وي در ادامه و در حالي که نيروهاي ارتش سوريه را در محله جوبر همراهي مي کرد گفت: نيروهاي ارتش بسياري از بخش هاي مهم را در جوبر آزاد کرده اند و هم اکنون سرگرم پاکسازي کامل و دقيق منطقه هستند. 

در ادامه گزارش آمده است: نيروهاي ارتش سوريه براي بازپس گيري اين محله از افراد مسلح عمليات نظامي مختلفي انجام دادند. به گفته منابع نظامي اين عمليات آخرين عمليات نيروهاي ارتش سوريه در اين منطقه نخواهد بود. يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت: نيروهاي ارتش پس از محاصره ميدان مناشير يکي از پايگاه هاي افراد مسلح را که در آن تعداد زيادي بمب و مواد منفجره بود منهدم کردند.

خبرنگار روسيا اليوم در ادامه وارد يکي از تونل هايي که افراد مسلح از آن استفاده مي کردند شد. افراد مسلح از اين تونل براي نقل و انتقال بين جوبر و غوطه شرقي استفاده مي کردند. سيطره افراد مسلح بر اين تونل نشان دهنده عقب نشيني افراد مسلح در برابر آتش سنگين نيروهاي ارتش سوريه است.

برچسب ها: پیشرفت ، دمشق ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار