آخرین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور برای شرکت در مسابقات جام جهانی در بیرجند آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور، اظهارکرد: تمرینات بازیکنان‌ عصر سه‌ شنبه آغاز‌ و عصر جمعه به پایان می‌ رسد.

علی دوستی گفت: در این اردو 27 نفر از بازیکنان تیم ملی تمرینات ورزشی خود را در استادیوم ورزشی بیرجند انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: این آخرین اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان است که پس از پایان آن 22 نفر به عنوان اعضای اصلی و ذخیره تیم ملی انتخاب می شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور با بیان اینکه تیم ملی فوتبال نوجوانان تا حضور در بازی های جام جهانی چهار ماه دیگر فرصت دارد، بیان کرد: بیش از 10 تورنمنت خارجی انجام داده ایم و باز هم به بازی های دوستانه زیادی احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون شرایط برای بازی های تدارکاتی فراهم نیست، افزود: الان همه نگاه های به تیم ملی بزرگسالان است.

دوستی مهر با اشاره به اینکه فدراسیون مصصم است تا اردوهای پیشرفته را در راستای آمادگی تیم ملی برگزار کند، افزود: امیدوارم تا جام جهانی، حداقل در سه تورنمنت خارجی شرکت کنیم و با تیم‌های قدرتمند قاره ‌های آمریکای جنوبی ، اروپا و آفریقا، بازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از این مشکلات تیم فوتبال نوجوانان در حال حاضر عدم بازی های تدارکاتی است، گفت: باید با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان، مقدمات حضور پرقدرت تیم ملی را با برگزاری بازی های تدارکاتی در راستای کم کردن استرس و اضطراب بازیکنان فراهم کنیم.

یوسف سیدی و مهران قدیری از اردبیل ، رضا جعفری از تهران ، حسین مهربان، محمدرضا کاوه، محمد بازاج و علی ریگی همگی از خراسان رضوی، مجتبی مقتدائی، محمد یاسینی، کمیل حق زاده، علی هزامی، میلاد بدرقه، ساسان جعفری و رضا کرملاچعب از خوزستان، ایمان سلیمی از هرمزگان ، سید مجید حسینی ، علی قلی زاده و ماهان رحمانی از استان البرز ، صادق محرمی، امیر محمد مظلوم، سعید عزت الهی و پارسا سلیمی از گیلان، سیدمصطفی هاشمی از مازندران، میلاد داعی، امیر حسین کریمی و مهدی امینی از اصفهان و حسین امیری از کرمان 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور هستند که امروز صبح برای اردو وارد بیرجند شده اند./ب

برچسب ها: اردو ، فوتبال ، نوجوان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.