کتاب رمان ده تن اثر حمید بابایی توسط انتشارات زائر آستان مقدس قم روانه بازار نشر شد.

 کتاب رمان «ده تَن» با موضوع امام حسین (ع) اثر حمید بابایی در ۱۶۰ صفحه قطع رقعی به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شد.

صاحب‌نظران بر این عقیده‌اند که خداوند برای انتقال مفاهیم معرفتی و انسان‌ساز در کتاب‌های آسمانی خود، چون تورات، انجیل و قرآن از ظرفیت قصه‌سرایی و داستان‌گویی به‌خوبی استفاده کرده است.

دلایل بهره‌گیری قرآن از قصه‌گویی، تربیت، آموزش، تفهیم عامه، جاذبه و بیان واقعیات عبرت‌انگیز تاریخی است.

انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام انتقال مفاهیم دینی در قالب تولید آثار رمان و داستان را در دستور کار خود قرار داده که یکی از آثار در این زمینه کتاب رمان «ده تن» است.

کتاب «ده تن» که برگزیده سومین دوره جایزه ملی داستان حماسی است، روایتی بین تاریخ و رمان است که به برهه زمانی یک‌سال بعد از واقعه عاشورا و افرادی که تا حدودی در این واقعه دخیل بودند، می‌پردازد و هر یک از شخصیت‌های این رمان با روایت یک‌بخشی از ماجرای واقعه عاشورا، قصه را جلو می‌برند.

نویسنده در یازده فصل این رمان جذاب را با محوریت موضوع امام حسین (ع) نگاشته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های مستقر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) و یا کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور مراجعه کنند و یا از طریق فروشگاه مجازی کتاب فاطمی به نشانی اینترنتی https://fatemibook.ir/ این کتاب را تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار