خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش و تاثير رسانه ملي در ارائه برنامههاي مختلف انتخاباتي گفتگوهايي را با اساتيد مختلف دانشگاهي انجام داده که در گزارش زير چکيدهاي از اين مصاحبهها را ميخوانيد:
مرتضويان: "رسانه ملي" با مديريت صحيح عدالت را ميان کانديداها رعايت کردعضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي تهران مرکز گفت: رسانه ملي با مديريت صحيح و عملکردي مثبت در برنامههاي مختلف راديويي و تلويزيوني، عدالت را در بيان نقطه نظرات کانديداها رعايت كرد.
نقرهکار: عملکرد مثبت رسانه ملي مانع نفوذ کانونهاي قدرت و ثروت در تبليغات شدرئيس دانشکده معماري دانشگاه علم و صنعت گفت: عملکرد مثبت رسانه ملي موجب شد که کانونهاي قدرت و ثروت نفوذ و دخالت چنداني در برنامه تبليغاتي کانديداها نداشته باشند و مردم با قضاوت بهتري سرنوشت کشور خود را تعيين کنند.
حدادی: رسانه ملي با عملکردي صحيح موجب افزايش مشارکت مردم در انتخابات ميشودمعاون سياسي دانشگاه امير کبير گفت: پخش برنامههاي تلوزيوني و راديويي از رسانه ملي بسيار مفيد و قطعا در افزايش مشارکت مردم در انتخابات موثر خواهد بود.
رجاییفر: تبليغات خياباني گسترده موجب برهم زدن نظم عمومي جامعه ميشودانجام تبلیغات خياباني در سطح شهر مناسب نیست، چراکه اين مسئله، موجب بینظمی و ايجاد تنش میان هواداران نامزدها میشود.
قوام: شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانهها بدون واسطه استاستاد دانشگاه با بیان اینکه شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری از طریق رسانهها بدون واسطه است گفت: مردم وفادار به انقلاب تحت هر شرایطی با حضور در پای صندوقهای رأی برای اصلاح و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.
استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانههای سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.
رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: امسال کيفيت برنامههاي انتخاباتي رسانه ملي توانست تاثير تبليغات غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را تا حدود زيادي تضعيف کند.
انتهای پیام/