رئیس اتحادیه اصناف املاک در شهر پردیس گفت : استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت با برنامه های اجرایی خود در اجرایی در کنترل بازار اصناف در شهر پردیس باعث می شود تا امور اصناف در این شهر برخلاف گذشته ساماندهی شوند.

وحید دولابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :اصناف در حوزه املاک قبل از اینکه این منطقه به شهرستان تبدیل شود وضعیت خوبی در حوزه مدیریت اصناف نداشتیم زیرا هر کس در مدت زمان کوتاهی تغییر شغل می داد و معاملات املاک باز می کرد و کنترل این موضوع و برخورد با متخلفین بر عهده ما بود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :برخورد جدی را به متولیان این امر در استان تهران واگذار می کردیم زیرا در آن زمان کنترل اصناف و مدبریت و کنترل بازار در شهرستان پردیس متولی خاصی نداشت اما در حال حاضر استقرار نمایندگی وزارت صنعت و معدن و تجارت را در شهرستان پردیس باید به فال نیک گرفت .

رئیس اتحادیه اصناف املاک در شهر پردیس تصریح کرد :استقرار این اداره اجرایی در کنترل بازار اصناف در شهر پردیس باعث می شود تا امور اصناف در این شهر برخلاف گذشته ساماندهی شوند زیرا این امر موجب می شود تا برخوردی جدی با اصناف بدون پروانه در شهرستان پردیس صورت گیرد ./س


برچسب ها: صنعت و معدن ، اصناف ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.