مخاطبان شاهد متفاوت‌ترین فیلمبرداری در مجموعه "بچه‌های نسبتا بد‌" خواهند بود.

*"فرشاد گل‌سفیدی" مدیر فیلمبرداری "پایتخت2" در خصوص حضورش در "بچه های نسبتا بد‌"، "سیروس مقدم‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز به نتیجه‌ای با "سیروس مقدم‌" نرسیده‌ایم که در این کار دوربین به دست پیش رویم یا اینکه روش دیگری را باید پیش بگیریم.
وی افزود: طبق شنیده‌ها "بچه‌های نسبتا بد‌" کاری مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما است که امروز حدود ساعت 12:30 کار کلید می‌خورد.
گل‌سفیدی با بیان این مطلب که در این اثر مخاطبان شاهد فیلمبرداری متفاوتی خواهند بود، اظهار داشت: این دفعه قصد دارم در نور و گامها و حرکتها یک کار جدید و متفاوتی را انجام دهم که نسبت به اخرین کارم "پایتخت2" اثری متفاوت را تقدیم مخاطبان کنم.

*مخاطبان شاهد تغییراتی در گریم و صدا هستند

وی در خصوص تغییرات در گریم و صدای "بچه های نسبتا بد‌" گفت: تغییراتی در گریم و صدا اتفاق خواهد که همگی آنها باعث اتفاقاتی جدید در فیلمبرداری من خواهد بود.
"گل‌سفیدی" خاطرنشان کرد: امروز به امید خدا فیلمبرداری حدود ساعت 12:30 در لوکیشنی‌ در محدوده نیاوران کار کلید می خورد.
گفتنی است؛ "حمید گودرزی‌"، "یوسف تیموری‌"، "میلاد کی‌مرام"، "سیدعلی طباطبایی‌" و "اکرم محمدی‌" بازیگران این مجموعه 26 قسمتی هستند .
شایان ذکر است؛ "سیدکمال‌ طباطبایی‌" تهیه‌کننده، "سیروس مقدم‌" کارگردان، "فرشاد گل سفیدی‌" مدیر فیلمبرداری، "افشین قلی‌پور"مدیرتولید، "علی احمدی‌" صدابردار‌، "آرزو غفوری‌" طراح صحنه، "زهره سیه‌پوس" طراح گریم، "پیام ایرایی‌" عکاس، "محمود اتحادی‌"جانشین تولید و "آرش صالحی‌" مدیر تدارکات این مجموعه هستند./ص

 

برچسب ها: مقدم ، پایتخت ، گل ، سفیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار