سرنوشت اسلام و كشور را به دست كساني بدهيد كه به اسلام، جمهوري اسلامي و قانون اساسي معتقد و نسبت به احكام نوراني الهي متعهد باشند. (امام خمینی «ره»)

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، شهرداری قم از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی و بویژه شهروندان با بصیرت قمی و کارکنان خدوم شهرداری کلانشهر مقدس قم دعوت  می نماید تا  با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در یازدهمین دوره  انتخابات  ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر  با خلق حماسه‌ای دیگر، آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیده  و با انتخاب نمایندگان اصلح گامی بزرگ در راستای تعالی کشور عزیزمان ایران اسلامی بردارند.
اکنون و در این برهه‌ی حساس از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که ابرقدرت‌های شرق و غرب با حسادت و اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران، در پی ضربه زدن به پیکره ایران عزیزمان هستند، بی شک حضوری حماسه‌ساز از سوی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌تواند پاسخی کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باشد.
امید است با توجه به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله  العظمی خامنه‌ای «دامة عزة» با انتخاب افرادی متدین، پایبند به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب و آگاه به مسائل روز و مشکلات فراروی ملت عزیز ، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود بیافزائیم.
حضور آگاهانه، گسترده و انتخاب اصلح، عمل به وظيفه ملی و مقدمه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.