مدير عامل پرديس اعلام كرد: واحدهاي مسکوني شهر جديد پرديس از پيشرفت قابل قبولي برخوردار است و رکورد ساخت تقاطع غيرهمسطح شکسته شده به طوري که برخي از تقاطع‌ها ظرف سه ماه ساخته مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگارانعلي نيكزاد وزير راه وشهرسازي در بازديد از پروژه دره بهشت مسكن مهر پرديس با بيان اينكه  روند ساخت اين پروژه ها به خوبي پيش مي رود افزود: 3 هزار واحد مسكوني اواخر تيرماه به متقاضيان برا ساس الويت بندي تحويل داده مي شود.

وي در ادامه  افزود : عمليات گازرساني به 80 هزار واحد مسكن مهر در پرديس آغاز شده است. 

 نيكزاد  از قطعي شدن اسامي واجدان شرايط مسكن مهر خبر داد گفت: 8 هزار متقاضي به دليل واريز نكردن قسط اول خود از ليست اين پروژه ها حذف شدند. 

وزير راه وشهرسازي در ادامه اظهار داشت: افرادي كه قسط اول خودر ا پرداخت كرده اند براي اقساط بعدي خود فرصت دارند.

وي در ادامه توضيح داد:  افرادي كه اقساط خود را پرداخت نكرده اند حذف و متقاضيان واجد شرايط جايگزين آنها مي شود.

نيكزاد در ادامه تصريح كرد: افراد حذف شده مي توانند در پروژه هاي بعدي واقع در اسلام شهر ثبت نام كنند.

***فرصتي براي متقضايان مسكن مهر باقي نماند

براساس اين گزارش مهدي هدايت مدير عامل پرديس به بهره‌برداري بخشي از پروژه‌هاي آغاز شده در سال 90 اشاره و تصريح کرد: اين واحدها که تعداد آنها 3000 واحد است به همراه تقاطع‌هاي غيرهمسطح و مسيرهايي دسترسي مربوط به فازهاي 5، 8، 9 و 11 است که اواخر تيرماه سال‌جاري با حضور رئيس‌جمهوري به بهره‌برداري مي‌رسد .

وي با  مثبت ارزيابي کردن پيشرفت فيزيکي پروژه‌ها، گفت: با توجه به بازديدهاي هفتگي وزير راه و شهرسازي واحدهاي مسکوني از پيشرفت قابل قبولي برخوردار است و رکورد ساخت تقاطع غيرهمسطح شکسته شده به طوري که برخي از تقاطع‌ها ظرف سه ماه ساخته مي‌شود.

هدايت در ادامه افزود: در ادامه با اشاره به اين که به متقاضياني که نسبت به واريز آورده اقدامي انجام نداده‌اند ديگر فرصتي داده نمي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: پيش‌بيني ما اين است بتوانيم تحويل 80 هزار واحد را از اواخر شهريورماه سال‌جاري با اولويت ثبت‌نام و واريزي شروع کنيم و آن دسته از افرادي که اولين نفرات بودند براي ثبت‌نام و آورده خود را واريز کرده‌اند اولين واحدهاي آماده شده را به آنها واگذار مي‌کنيم .

مدير عامل پرديس در ادامه اظهار داشت: براساس اولويت تحويل 80 هزار واحد انجام مي‌شود که تا شهريور 93 يعني ظرف يکسال اين واحدها را تحويل دهيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کلنگ ، عملیات ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار