رئیس کل دادگستری استان زنجان، بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس کل دادگستری استان زنجان در  نشست بررسی راهکارها و الزامات خلق حماسه سیاسی که مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی قوه قضاییه ، کارکنان دادگستری کل استان زنجان ،  مدیران و کارکنان دستگاههای تابعه و حضور داشتند ، رأی دادن به هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری را رأی دادن به نظام دانست و گفت: یکی از عرصه هایی که دشمن به آن چشم دوخته انتخابات است و هر جا که مردم حضور پررنگ تری داشتند، دشمنان از آمال خود مأیوس شده و آن را رها کرده اند.

گل‌محمدی افزود: ایران تنها کشور دنیاست که توانست الگوهای تحمیلی استکبار جهانی را بشکند و خود را به عنوان الگویی همراه با گرایش های دینی به جامعه جهانی عرضه کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر خود، اجازه رشد و ترقی دموکراسی خودخواسته را به مردم داد و تنها نظام و حکومت دنیاست که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و آن را درهم شکست.

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: اگر آمریکا ادعای دلسوزی برای مردم جهان و ایجاد دموکراسی در کشورها را دارد، چرا در قبال کشورهایی همچون عربستان که تا کنون انتخاباتی در آن به وقوع نپیوسته است اقدامی نمی کند و سکوت کرده است.

گل‌محمدی ادامه داد: آمریکا و سلطنت طلب هایی که به نوعی از انقلاب ضربه خورده اند افرادی هستند که سعی دارند به روش های مختلف مانع از حضور مردم در انتخابات شوند و برعکس خانواده شهدا، دلسوزان و خدمتگزاران نظام می گویند در انتخابات شرکت کنید.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین مشخص می شود که انگیزه افرادی که می گویند رأی ندهید دشمنی با انقلاب و نظام و نه دلسوزی برای مردم است./س

 

برچسب ها: حضور ، آگاهانه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.