در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 


سیمبین؛

زمان مکالمات خود را مدیریت کنید + دانلود

شما توسط نرم افزار CutMyCalls می توانید زمان مکالمات خود را مدیریت کنید. مثلا می خواهید تماس های بیش از ده دقیقه نداشته باشید. یا می خواهید میزان شارژ اعتباری گوشی خود را مدیریت کنید. تصور کنید فقط 10 دقیقه شارژ اعتباری دارید و نمی خواهید این اعتبار را بیهوده مصرف کنید.

 می توانید با این نرم افزار تماس هایتان را به 1 دقیقه محدود کنید تا تعداد تماس های بیشتری داشته باشید. این نرم افزار می تواند اتوماتیک تماس را قطع کند یا بوق هشدار بزند تا خودتان تماس را قطع کنید.

 

ورژن :سیمبین (Symbian OS 9.x S60 3rd Edition, Symbian^1 S60 5th Edition, Symbian^3)

 


اندروید؛

مدیریت Gmail در گوشي همراه + دانلود

با نصب نرم افزار Gmail روی تلفن همراه اندرویدی خود شما می توانید مدیریت کاملی بر روی ایمیل های خود با سرعت بالا به وسیله اینترنت گوشی تلفن همراه در اکانت جی میل خود داشته باشید.


این نرم افزار امکاناتی بی نظیر هم چون چک کردن ایمیل با سرعت بسیار بالا، مدیریت کامل ایمیل، ارسال و دریافت، جستجو و ... را برای شما کاربران فراهم می سازد.

 


اندروید ؛

مسافت ها را با گوشي خود اندازه بگيريد + دانلود

Smart Measure 1.5.1 نرم افزاری از جالب ترین و مفید ترین نرم افزار های اندروید که است که دریچه آن را  به طور رایگان برای شما قرار داده که آن را دانلود کنید.

نرم افزار  فاصله یاب (مسافت سنج)  در واقع اندازه گیری فاصله، ارتفاع، عرض و مساحت یک هدف با گوشی با استفاده از مثلثات انجام می دهد.

طریقه استفاده:

فقط ایستادن و فشردن دکمه شاتر است.

 

ویژگی های نرم افزار فاصله یاب: Smart Measure 2013

- محاسبه عرض و مساحت
-
حالت پرتره
-
زوم دوربین
-
افق مجازی
-
پشتیبانی از ۱۲ زبان


برای رایانه؛

مرورگر اینترنت سافاری + دانلود

به نظر می رسد مرورگر سافاری که Apple ادعا کرده تجربه ی جدید برای وارد شدن به دنیای مجازی اینترنت است لیاقت این همه تعریف و تمجید را داشته باشد. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتاش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید.

 


طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد.

تصویری از محیط نرم افزار:

قابلیت های کلیدی مرورگر Apple Safari:
- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



يك نرم افزار سرگرم كننده براي اندروید؛

دوستتان را به یک آواتار متحرك تبدیل کنید + دانلود

با نرم افزار بسیار جالب Photo Speak شما می توانید از دوستان خود عکس گرفته و آن را تبدیل به یک عكس تقلیدکار کنید. شما با نصب این نرم افزار بر روی اندروید خود می توانید از دوستانتان عکس بگيريد و آنها را به تصاویر سخنگو تبدیل کنید.

 شما هر چه به اين عكس سخن گو بگویید با دهان و اعضای صورت تکرار می کند. همچنین می توانید ویدئوها را ذخیره و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 نسخه آندروید مورد نیاز : ۱٫۵ و بالاتر

رایانه؛

رایانه خود را بهینه سازی کرده و عملکرد آن را افزایش دهید + دانلود

 PC Optimizer Pro نرم افزاری کامل وقدرتمند برای بهینه سازی رایانه شماست که این امکان را به شما می دهد تا با پاک سازی فایل های ناخواسته واز بین بردن اثرات وفعالیت هایتان در سیستم سرعت وعملکرد کامپیوتر را افزایش دهد.این نرم افزار با حذف کامل اطلاعات در حفظ حریم خصوصی نیز شما را یاری میدهد.این نرم افزار را می توانید برای نسخه ویندوز های مختلف از لینک زیر دانلود نمایید.
برای دانلود PC Optimizer اینجارا کلیک نمایید.

 


اندروید؛

عکس هایتان را به نقاشی تبدیل کنید + دانلود

با نرم افزار Sketch Guru می توانید عکس های خود را به طرح های زیبای نقاشی با مداد، قلم مو و... تبدیل کنید. عکس ها را می توانید از دوربین گوشی و یا گالری، وارد برنامه کنید و خلاقیت های هنری خود را روی آن پیاده کنید.

 

این برنامه شگفت انگیز از هر دو حالت سیاه و سفید و طراحی، با ۱۳ نوع مختلف شامل آبرنگ، طراحی ساده، طراحی مداد، رنگ آمیزی مداد، رنگ آمیزی گواش و بسیاری انواع دیگر پشتیبانی می کند. امکان به اشتراک گذاری عکس ها هم وجود دارد. در ضمن امکان تغییر اندازه ی عکس ها هم با این نرم افزار وجود دارد.


 


اندروید ؛

MyIrancell حساب های تلفن همراه و وایمکس شما را مدیریت مي كند + دانلود

با  نرم افزار MyIrancell شما میتوانید حساب های تلفن همراه و وایمکس را مدیریت کنید.

با این نرم افزار در هر زمان و مکان اطلاعات حساب تلفن همراهتان همیشه با شما میباشد. برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-Care) نیاز دارید که میتوانید از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 


سرعت،امنيت و ترجمه به تمام زبان هاي دنيا را در نسخه جديد مرورگر كروم تجربه كنيد + دانلود

گوگل کروم با نام مرور نا شناس (Incognito) اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

 

براي دانلود Google Chrome 29.0.1530.2 Dev اينجا را كليك كنيد.


Google Earth برای اندروید؛

مشاهده تصاویر ماهواره ای + دانلود

همه ما با نرم افزار ارث شرکت گوگل آشنایی داریم. نرم افزاریی که قادر است تصاویر تمامی مناطق جهان را از طریق ماهواره به نمایش بگذارد و کاربر می تواند به هر مکان که تمایل دارد گشت گذار داشته باشد. شما با این نرم افزار می توانید راه ها، مناطق، جاده ها، تصاویر مکان های معروف، مکان های تجاری و ... را مشاهده کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نیز ارائه شده است که دریچه برای شما علاقه مندان ارائه می کند.



 


برای رایانه؛

اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید + دانلود

توسط نرم افزار iCare Data Recovery Software Enterprise v5.1 می توان تمامی اطلاعات مانند عکس، فایل های متنی، فیلم و ... را با هر پسوندی بازیابی نمود. علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر نرم افزار این قابلیت را دارد که اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند فلش مموری، دوربین های دیجیتالی و ... را نیز بازیابی کنید.

 


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل Register.reg را اجرا کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید و  بدون محدودیت استفاده کنید.

 

 

 


هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

دریچه مجله خبری را در فارس توییتر دنبال کنید

گزارش از سالار واعظی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.