در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۳/۱۷ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.


باری آنلاین؛

سرباز جنگ جهانی دوم شوید + لینک سایت

جنگ جهانی دوم در راه است، اروپا در آتش جنگ! شما با بازیکنان دیگر تلاش میکنید که اروپا را آزاد کرده و در جنگ جهانی دوم پیروز شوید و در نهایت برلین را فتح کنید. نتیجه نبرد به مهارتهای فرماندهی شما بستگی دارد. هدف، فتح برلین!


شـروع بـازی

جــنگ جـهانی دوم – اروپا در آتش جنـــگ

 

بازی جنگ جهانی دوم یک بازی آنلاین رایگان میباشد. بازی مربوط به جنگ جهانی دوم و نبرد های تاریخی میانه های قرن بیستم میباشد. بازیکنان در این بازی باید برای آزادسازی برلین تلاش کنند و در شروع بازی با پیوستن به متفقین و یا ارتش سرخ بازی را آغاز کنند. در این بازی شما بطور شخصی نبردهای خود را مدیریت میکنید و رمز پیروزی در نبردها، مهارت و تمرکز شماست. حرکت ارتش به نقاط مختلف در حین نبرد و استفاده از تجهیزات مناسب میتواند نعیین کننده پیروز نبرد باشد. هدف بازیکنان آزادسازی برلین است!

بازی جنگ جهانی دوم کاملا رایگان میباشد و شما میتوانید بطور رایگان بازی را شروع کرده و به آن ادامه دهید، اگرچه مانند همه بازی های آنلاین، گزینه های پرمیوم و خرید اعتبارات برای بازیکنانی که علاقه به استفاده از آنها را دارند در دسترس می باشد.


 

پیش نیاز بازی

بازی جنگ جهانی دوم به هیج دانلودی نیاز ندارد و شما تنها به نرم افزار سیلور لایت داشته و سپس میتوانید براحتی بازی خود را آغاز کنید. برنامه سیلور لایت یک نرم افزار رایگان است که براحتی میتوانید انرا دانلود کنید و بازی خود را پس از دانلود آن آغاز کنید.

 

 

 

 

 

#این بازی یک بازی گروهی است و بازیکنان باید در برابر گردانهای دشمن و همچنین آلمانها نبرد کنند.

 

#این بازی بصورت فصلی برگزار میشود و پایانی ندارد، هدف نهایی آن آزادسازی برلین است!

 

#بازیکنان در نبردها بطور دستی نبرد را کنترل میکنند و رمز پیروزی مهارت بازیکنان و تاکتیک انتخابی انها در حین نبرد میباشد.

 

 ** انتخاب تجهیزات مناسب، فرمانده کارآمد و تصمیم گیری صحیح در زمان نبرد میتواند بسیار تعیین کننده باشد.

 

  برای ورود به بازی اینجا را کلیک کنید

آيا شما جن گير توانمندي هستيد؟ + دانلود بازي

در بازی Chillingham Manor: Mr. Brightside Chronicle شما نقش یک جن گیر تازه کار را برعهده دارید که برای اثبات توانایی خود باید با زامبی ها، انسان های گرگ نما، خون آشام ها و جادوگران زیادی مقابله کرده و آنها را شکست دهید.

 


شما باید با خواندن جادو نیروهای شیطانی حاضر در خانه متروک را از بین ببرید و برای اینکار لازم است تا مکعب های هم رنگ و هم شکل در تخته جن گیری را در کنار یکدیگر قرار داده و معماهای آن را حل کنید. 
بازی فکری Chillingham Manor: Mr. Brightside Chronicles دارای 45 مرحله جالب و سرگرم کننده است که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری شصت ورژن پنج (S60V5) و سری شصت ورژن سه (S60V3)  طراحی شده و در دو رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ ۳۶۰×۶۴۰ قابل استفاده است.

اندرويد و آيفون؛

بازي هيجان انگيز Line Runner 2 + دانلود

بازی Line Runner یک بازی ساده است که در سبک رکورد‌زنی بوده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم كند.

 در این بازی شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا مسافت بیشتری را بدود، هرچه جلوتر بروید موانع بیشتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که در صورت عبور نکردن از آن‌ها بازی را خواهید باخت.
 
 
 
 
 

رایانه؛

بازی Need for Speed Most Wanted 2012 برای PC+دانلود بازی

Need for Speed Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است .


بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

تصاویری از محیط بازی:







 


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

MINIMUM System Requirement
OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 6 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX compatible

RECOMMENDED System Requirements
OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 6 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 5 با لینک مستقیم و حجم 440 مگابایت

..............................................................

دانلود آپدیت 1.3 + DLC ارائه شده از گروه Skidrow

برخی توضیحات بازی:

بازی فقط شامل زبان انگلیسی هست.

فایل iso رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و نصب کنید.

برای نصب نرم افزار DirectX به پوشه Redist مراجعه کنید و فایل رو نصب کنید.

در صورت ارور فایل های dll به پوشه Redist مراجعه کنید و فایل vcredist_x86.exe رو نصب کنید.

منبع: soft98.ir


اندرويد؛

پازل خرس های حبابی را در گوشي خود حل كنيد + دانلود

در این بازی شما باید به این خرس تنبل کمک کنید تا با پرتاب کردن حباب های رنگی شبیه هم حباب های دیگر را از بین ببرد و امتیاز زیادی را نیز کسب کند این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را می توانید بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

 
 

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 12 مگابایت

برای اندروید؛

سرباز باشید و برج ها را تخریب کنید + دانلود

بازی BOOMBA  یک بازی بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های تخریب برج است. که  در این بازی زیبا شما دارای یک گروه از سربازان هستید که باید در مقابل گروه سربازان دشمن صف آرایی کنید.

در هر مرحله از این بازی شما باید از بین سلاح های موجود تعدادی را انتخاب کنید و به نبرد با نیروی های دشمن بروید برای استفاده از برخی از سلاح ها شما باید انگشت خود را روی صفحه نمایش کشیده و زاویه درست را تعیین کنید سپس با برداشتن انگشتتان از روی صفحه نمایش تیر را رها کنید و برای استفاده از بعضی سلاح های دیگر شما باید بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید .

 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 


هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گزارش از سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
mahsa
۱۷:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
سلام لطفا فیل ستاپ بازی هایی که برای رایانه است را به ایمیلم بفرستید . سپاس
آخرین اخبار