در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.


برای اندروید ؛

برای داشتن یک روز خوب برنامه ریزی دقیق داشته باشید + دانلود

اگر می خواهید برنامه کار های روزمره خود را به شکلی کامل و دقیق برنامه ریزی کنید به شما پیشنهاد می کنم از نرم افزار بسیار کاربردی Private Diary استفاده کنید.برای استفاده از این نرم افزار تنها کافی است که کار های خود را در این برنامه وارد و آن ها را زمان بندی کنید. یک نرم افزار بسیار قدرتمند و سبک که با استفاده از آن شما می توانید این کار را به راحتی توسط تلفن همراه و یا تبلت خود انجام دهید کافیست که این نرم فزارا را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید .یک نرم افزار بسیار ساده و کار آمد که می تواند به راحتی هر فردی را به خود جذب کند و با بهره گیری از محیط کاری ساده شما را شگفت زده کند علاوه بر این حجم پایین این برنامه از ویژگی های آن می باشد

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


برای رایانه؛

مالتی مدیا قدرتمند برای اجرای فایل های صوتی و تصویری + دانلود

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.


  برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید


برای اندروید ؛

هزینه خط تلفن همراه خود را کنترل کنید + دانلود

نرم افزار Mobile Counter Pro – 3G , Wifi یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می تواند میزان مصرف ۳G و Wifi را برای شما به بهترین و کامل ترین شکل ممکن نمایش دهد.به وسیله این نرم افزار می توانید کنترل دقیق بر هزینه خط تلفن همراه خود داشته باشید. پیشنهاد می کنم که این نرم افزار را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا مناسب ترین نرم افزار در این زمینه می باشد و قادر است به شما کمک شایانی کند و با بهره گیری از سرعت عمل بالا به علت حجم پایین روی هر تلفن همراهی به راحتی اجرا خواهد شد.یک برنامه بسیار ساده و در عین حال کار آمد که می تواند نیاز شما را در این رابطه بر طرف کند و با نصب آن روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود نیاز خود را به هر برنامه دیگر در این رابطه بر طرف کنید .

         

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


برای رایانه؛

دیکشنری ساده امّا کارآمد + دانلود

شتاب لش دیکشنری یک دیکشنری ساده و سریع انگلیسی به فارسی است که خصوصیت اصلی آن راحتی استفاده از آن می باشد. بعد از اجرای این دیکشنری شما می توانید از آن در تمام برنامه های ویندوز استفاده کنید و به سرعت معنی لغت مورد نظر خود را پیدا کنید.




سیمبین S^3 Anna Belle؛

خاموش شدن گوشی در زمان دلخواه + دانلود

با استفاده از نرم افزار Lancet AutoOff v1 که برای گوشی های سیمبین طراحی شده می توانید گوشی خود را در زمان دلخواه و از پیش تعیین شده خاموش كنيد.


ویژگی های این برنامه:
- شمارش معکوس حداکثر 10 ثانیه قبل از خاموش شدن
- صدای بوق به همراه شمارش معکوس
- Autostart این برنامه در هنگام بوت



قابل اجرا بر روی گوشی های :

سیمبین  S^3 Anna Belle
*تحت qt


اندروید؛

عکس های خود را متفاوت ویرایش کنید + دانلود

اگر همیشه به دنبال یک ویرایشگر حرفه ای عکس که در همه جا حرف اول را می زند هستید دریچه به شما نرم افزار Touch Retouch را توصیه میکنیم که با امکانات فوق العاده خود توانسته جایزه بهترین نرم افزار ویرایشگر عکس در سیستم عامل اندروید را به خود اختصاص دهد.

با کمک این نرم افزار می توانید قسمت های اضافی موجود در تصاویر که تاکنون برای حذف آن مشکل داشته اید را به راحتی جدا کنید تا پس زمینه آن قسمت نیز با دیگر قسمت های عکس همساز شود. برای انجام این کار تنها کافیست با استفاده از ابزار مارک قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و با زدن دکمه go یک عکس زیبا تحویل بگیرید. فرصت دانلود این برنامه پرکاربرد را از دست ندهید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید


صفر مطلق ويروس شويد؛

نرم افزاري که ورود ويروس به رايانه شما را غيرممکن مي کند + دانلود

DeepFreeze نرم افزاری است که تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند و باعث افزایش طول عمر سیستم عامل می شود.

برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و ... این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاه ها، مدارس، کافی نت ها، دانشگاه ها، استفاده شخصی و ... ساخته است. در حال حاضر بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز می باشند.


راهنما:

به منظور Unistall نمودن نرم افزار، با استفاده از کلیدهای ترکیبی CTRL+ALT+SHIFT+F6 وارد برنامه شده واز Option ها Boot Thawed را انتخاب نموده ودکمه Apply and Reboot را بزنید . سیستم را Restart نموده و Setup را دوباره اجرا نموده تا بتوانید نرم افزار را Unistall کنید.

براي دانلود برنامه Deep Freeze Standard 7.22.020 اينجا را كليك كنيد.

حجم فایل: ۵ مگابایت

از لینک زیر می توانید برنامه Deep Freeze Standard را بگیرید.فایل Rar را extract نمایید و برنامه را نصب کنید. در حین نصب برنامه از سریال موجود در Gerdoo.txt استفاده نمایید.


اندرويد؛

نسخه تلفن همراه کتاب نهج البلاغه + دانلود

نهج البلاغه به حق کتابی است که عظمت آن را فقط می توان از کلام اهل دل و بصیرت پرسید. این کتاب تا کنون چشم و دیدگان بسیاری از انسان های مسلمان و غیره مسلمان را به خود خیره کرده است .

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.


از صفحه رايانه به راحتي عکس بگيريد + دانلود

نرم افزار PicPick به شما کمک می کند تا از دسکتاپ یا هر برنامه ای که می خواهید عکسبرداری کنید. از کارایی های این نرم افزار می توان به دسترسی سریع به نرم افزار و ذخیره سازی عکس ها ، و متن ها با فرمت های مختلف و … اشاره كرد.

این نرم افزار دارای محیطی ساده برای ویرایش عکس های گرفته شده است و شما می توانید افکت های مختلفی بر روی تصاویر مورد نظرتان بگذارید.این نرم افزار توانایی عکس گرفتن از محیط دسکتاپ و سند های متنی، فایل های PDF و صفحات وب است و ….

برخی ویژگی ها :

  • دارای محیطی ساده و کاربر پسند
  • توانایی عکس برداری با کیفیت بالا
  • توانایی زوم کردن بر روی تصاویر
  • توانایی افکت گذاری بر روی تصاویر
  • سازگار با ویندوز های مختلف
  • پشتیبانی از ۲۱ زبان از جمله زبان فارسی
  • حجم بسیار کم
  • توانایی رنگ آمیزی تصاویر

براي دانلود اينجا را کليک کنيد


برنامه مديريت تماس و منشي تلفني؛

براي گوشي همراه خود منشي استخدام كنيد + دانلود

اگر گوشي شما سيستم عامل اندرويد دارد نرم افزار Sanity Donate یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها برای گوشی شماست که قابلیت مدیریت تماس ها را هم دارد.


از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به پاسخ خودکار به تماس ها، مسدود کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته، منشی تلفنی و ضبط و پخش پیغام صوتی شما، تنظیمات برای تماس های فوری، تعیین زمان برای حالت های silent airplane و ایجاد یک تنطیمات سفارشی برای تماس های فوری اشاره کرد.


براي دانلود Sanity Donate مخصوص اندرويد اينجا را كليك كنيد.

راهنماي نصب و اجرا:

- بعد از نصب فایل اصلی (Sanity_Donate_v0.7) ، نرم افزار را اجرا نکنید و فایل key را نصب کنید و حالا می توانید از نرم افزار استفاده كنيد.

اگر گوشي شما از سيستم عامل سيمبين بهره مي برد؛ نرم افزار قدرتمند WebGate Voice Inbox v1.08.87 را به شما پیشنهاد می کنم این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 3 و 5 ارائه شده و به وسیله ی یک نمایشگر شما را از پیامهای جدید صوتي مطلع میکند.

براي دانلودWebGate Voice Inbox v1.08.87 مخصوص سيمبين اينجا را كليك كنيد.




هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گـزارش از سـالار واعـظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۳:۳۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوب بود
Netherlands
ye kesi
۱۹:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
shoma ye safhe nadarin ke koliyeye narm afzar hayi ke ta be hal ruye site gozashtin oon ja bashe?? narm afzar haye ghadimmituno az koja bayad peyda kard
United States of America
حمید
۰۹:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
سلام ممنون از دریچه خوب شما
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد زاهدي
۲۰:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
باسلام حضور همه زحمت كشان وگرداورندگان اين برنامه ها بسيار عاليست(لطفأ راهنماي نصب برنامه ها را همراه برنامه بگذاريد چون خيلي ها مثل بنده اطلاعات كافي ندارند وبه مشكل بر ميخورند حيف اين همه زحمت شما بزرگواران)سپاس گذاريم
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۲۰:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
ممنون از نرم افزار هایی که به ما معرفی می کنید.لطفعا دیکشنری زبان کره ی جنوبی هم بزارید
آخرین اخبار