شهردارمنطقه 19 گفت: با توجه به شروع فصل تابستان، کنترل و نظارت بر ساخت و ساز ها در نواحی با شدت بیشتری صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی در بازدید از ناحیه 3 گفت: برخی از سودجویان که با استفاده از فرصت عاطفی ایجاد شده در ایام ارتحال روی زمینهای بایر و کشاورزی دست گذاشتند تا با تغییر کاربری باغات به نفع خود از آنها استفاده کنند، با هوشیاری  شهرداری منطقه ناکام ماندند.
 
وی تأکید کرد: به همین منظور شهرداری منطقه 19 با اعمال قانون به حفظ کاربری زمین های یاد شده پرداخت تا باغات و زمین های کشاورزی این ناحیه مصون بمانندو رضایت شهروندان جلب شود.
 
شهردار منطقه19 افزود: با بسترسازی که سالهای گذشته در این منطقه انجام شده شهروندان نسبت به رعایت قانون و مقررات الزام داشته و از آن تبعیت کامل دارند.
 
مهندس فتح الهی همچنین از روند ساخت سرای محله دولتخواه و ساختمان جدید ناحیه 3 که از پروژه های نیمه تمام سال گذشته بودند بازدید و بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه ها تأکید کرد.
 
وی نگهداشت شهر را از اولویت های امسال شهرداری در ناحیه 3 عنوان کرد و گفت: شهرداری منطقه تاکنون اقدامات رضایت بخشی در این ناحیه انجام داده که با مقایسه ای کوتاه بین گذشته و حال این ناحیه، می توان به توسعه و تغییرات چشمگیر این ناحیه پی برد. در این راستا نگهداشت شهر اولویتی است که امسال توجه بیشتری به آن می شود.
 
شهردار منطقه19 در پایان از اقدامات خوب نواحی در نگهداشت شهر از جمله نظافت و رفت و روب قدردانی کرد.
برچسب ها: تشدید ، نظارت ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار