ماموستا حسنی امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: 24 خردادماه روز خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، ماموستا حسنی امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: آنچه برای ما لازم است فقط تقواست. پیروی از دستورات خدا و پیامبر وقرآن لازم است چون تنها چیزی که برای انسان می ماند همین هاست.خدا پیامبر را مبعوث کرد تا کفار را با دستورات  خدا از طریق قرآن به اسلام هدایت کند.
وی در ادامه افزود:پیامبر مبعوث شد تا نور عدل و نور توحید و ایمان و اخلاق که زیر ظلمات پوشیده شده بود آزاد سازد تا عدالت و مساوات و محبت و امانتداری و صدق و راستی در جامعه بشریت ظهور کند.
حسنی خاطر نشان کرد اسلام هیچ وقت ظلم و فساد را قبول نمی کند و اگر اسلام به حقیقت و مطابق قرآن  پیاده شود سراسر جامعه از عدل و راستی پر می شود.
خطیب جمعه دیواندره به بیان مطالبی در خصوص انتخابات پرداختند و گفتند: انتخابات یک امانت است و مسئولیت به دست افرادی سپرده می شود که برای مردم کار کنندو اگر این افراد خیانت کنند باید هم در این دنیا و هم در قیامت جوابگو باشند.
وی در ادامه افزود روز جمعه 24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی و روز  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست که مردم باید با حضور حداکثری خود این حماسه را خلق کنند.
وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام در پی توطئه هستند بنابراین ملت لازم است در این حماسه شرکت فعال و گسترده داشته باشند و واجب است در این موقع حساس در انتخابات شرکت کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.