روحاني در جمع مردم رشت گفت: كسي شما را نااميد نكند، فكر نكنيد كسي از قبل براي رياست‌جمهوري انتخاب شده است اين يك سخن شيطاني است با هشياري و بيداري ملت هيچ كس جز خود مردم نمي‌تواند رئيس‌جمهور تعيين كند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن روحاني" در جمع هزاران نفر از مردم گيلان در مهديه رشت با فرستادن درود به روح مرحوم مغفور حجت‌الاسلام والمسلمين احسان‌بخش و با بيان اينكه اينجا سرزمين دلاوري‌ها و رشادت‌هاست گفت: زيبايي‌هاي طبيعت با دلاوري‌ها و اوج اخلاق در ايران توام شده است حضور مردم در سراسر كشور لازمه ايجاد حماسه 24 خرداد و نجات اين كشور است. 

كانديداي انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري با بيان اينكه حماسه لازم است تا بتوانيم از فقر، گراني و بيماري عبور كنيم در هفته‌هاي نزديك به انتخابات حضور و اراده و وحدت مردم نشان داد كه هيچ قفلي در اين كشور بدون كليد نيست و كليد تدبير در دست هفتاد و پنج ميليون نفر جمعيت ايران است.

وي خطاب به جوانان و مردم غيور رشت گفت: كسي شما را نااميد نكند، فكر نكنيد كسي از قبل براي رياست‌جمهوري انتخاب شده است اين يك سخن شيطاني است با هشياري و بيداري ملت هيچ كس جز خود مردم نمي‌تواند رئيس‌جمهور تعيين كند تنها راه براي پيروزي و موفقيت و حضور مردم در روز بيست‌وچهار خرداد پاي صندوق‌هاي راي است.

رئيس مركز تحقيقات استراتژيك با بيان اينكه مردم اجازه نخواهند داد روند هشت سال اخير ادامه يابد گفت: مردم ديدند كه انزواي متخصصان، درست‌كاران و راستگويان چه بلايي سر كشور آورد.

روحاني با بيان اينكه اگر همه مجريان لايق را براي اداره كشور فرا بخوانيم كشور ما از همه معضلات نجات پيدا مي‌كند افزود: اگر شرايط كشور شرايط همدلي و برادري باشد مشكلات در زماني كوتاه قابل حل و فصل است فضاي آزادتر، امن‌تر و اخلاقي‌تر بر اين جامعه حاكم خواهد شد. آيا حل مشكلات چاي گيلان پيچيده است در كنيا و هند مزارع چاي به صورت انبوه وجود دارد ما از كنيا هم كمتريم؟ مشكلات صيد صيادان را به خودشان واگذار كنيد تا حل كنند، مشكل كاشت و برداشت برنج با كنترل صادرات قابل حل است.
 
وي با بيان اينكه گيلان بهشت ايران است و به اندازه سه كشور اروپايي زمين حاصلخيز دارد افزود: اينجا مرز‌ آبي و خاكي ماست اما منطقه آزاد انزلي هنوز دچار مشكل است. نبايد در اين استان شاهد بيكاري باشيم در اين هشت سال كه من را نيز منزوي كرده بودند در مركز تحقيقات استراتژيك شرايط كشور و حتي مشكلات استان‌ها را مطالعه و بررسي كرديم ما برنامه‌ريزي و نيروي لازم داريم و شما هم اراده لازم براي تغيير را داريد. 

روحاني با بيان اينكه مشكلات خارجي با شعار و اعلام مواضع حل نمي‌شود گفت: براي حل مشكلات خارجي شناخت جهان و فهم نقشه دنيا لازم است، بايد سياستمداران لايق بر عرصه سياست بين‌الملل حاضر شوند، ما بايد عزت و عظمت را به اين سرزمين برگردانيم، بايد بيكاري و گراني را كنترل كنيم و فضاي كسب و كار را بهبود ببخشيم.

كانديداي انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري تصريح کرد:  يارانه فعلي بايد ادامه پيدا كند اما ارزش پول نبايد كاهش يابد نبايد يارانه‌ها حالت صدقه پيدا كند دولت تدبير و اميد با يارانه كالايي به معيشت مردم كمك خواهد كرد تا اقشار كم‌درآمد زندگي آسوده‌تري داشته باشند. زنان به كرامت و منزل در شان خود خواهند رسيد و در عرصه اجتماعي آنها برابري حقوق با مردان خواهد رسيد، فضاي آزاد دانشگاهي حق جوانان ايران اسلامي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، روحانی ، سفر ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار