پنجمین دوره اردوهای تیم ملی کاراته بانوان دوشنبه 20 خرداد در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  پنجمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان رده سنی بزرگسالان و کومیته کاهای  امید دوشنبه 20خرداد  در حالی برگزار می شود که هنوز برای  اعزام ملی پوشان به  مسابقات اندونزی تصمیم قطعی گرفته نشده است.
 
این عدم تصمیم گیری از کوتاهی  فدراسیونی ها و یا عدم توانایی ملی پوشان نیست، بلکه مشکلات عدیده دیگر از جمله مسائل مالی  است که مسئولان فدراسیون را بلاتکلیف کرد.

مشکلات مالی  از مهم ترین دلایل اعزام نشدن ورزشکاران چه در رشته های رزمی وچه در سایر رشته های ورزشی به مسابقات برون مرزی  می باشد.

 بر طبق شنیده ها قرار است که این هفته برای اعزام شدن و یا اعزام نشدن ملی پوشان به مسابقات اندونزی که قرار است تیر ماه انجام شود تصمیم گیری کنند.
 
ستاره موسوی  مربی تیم ملی کاراته بانوان  در این خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه های تمرینی اردوهای تیم ملی به صورت یک برنامه از پیش تعیین شده به اجرا در می آید به این ترتیب که تمرینات میدانی به اضافه تاکتیک همراه با اضافه بار وزنه به کش و تراباند را داریم.
 
در قسمت بدنسازی هم تمرینات میدانی و موازی است پلیومتریک هم به تمرینات اضافه می شود به این معنی که تمرینات را به گونه ایی انجام می دهیم که ضربان قلب بالا برود.

 وی در ادامه افزود: این تمرینات  یاد شده، در خصوص  برنامه های تمرینی ما در طول مدتی است که اعزام نداشته باشیم اما اگر بنا باشد که به مسابقات اندونزی تیر ماه اعزام شویم تمرینات شکل و رنگ دیگری به خود می گیرد این ترتیب که روی تاکتیک های داخل زمین و کومیته تمرکز می کنیم.

 گفتنی است: اردوی پنجم تیم ملی کاراته بانوان 22 خرداد به پایان رسید./آق

برچسب ها: اردوی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار