معاونت علمی برای افزایش انگیزه در فعالان رسانه ای برای ترویج و پوشش و انعکاس مطلوب موضوعات علمی و فناوری نو آوری و ترویج علم به دریافت آثارشان تا 15 تیر ماه فرصت داد.

کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  تبيین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور، گسترش کمی و ارتقاء کیفی سطح محتوا و مطالب رسانه ای در ارتباط با موضوعات علم و فناوری، جهت دهی رسانه ها در راستای مسئله ها و اولویت های نظام علم و فناوری کشور و افزایش انگیزه در فعالان رسانه ای برای ترویج و پوشش و انعکاس مطلوب موضوعات علمی و فناوری و نوآوری و ترویج علم از اهداف برگزاری جشنواره رسانه علم و فناوری می باشد.

وی عنوان کرد: رسانه های مکتوب، شنیداری، دیداری و مجازی با رویکرد تبین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور به همت روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می گردد.

وی افزود: بخش های مسابقه به صورت رسانه های مکتوب ( خبر، گزارش، یادداشت و سر مقاله عکس) به رسانه های دیداری ( تله فیلم، مستند، میز گرد و گفتگو گزارش) رسانه های شنیداری ( مستند گزارش، گفتگو محور ) می باشد.

وی در ادامه افزود: آثار ارسالی باید در بازه زمانی فروردین 90 به بعد تولید شده باشد و روی لوح فشرده به صورت یک اثر  ارسال گردد، حداکثر تعداد آثار هر فرد برای شرکت در قالب پنج اثر باشد.

همچنین آثار باید به صورت پست سفارشی ارسال تا قابلیت پیگیری داشته باشد.

وی در خصوص تاریخ این همایش گفت: مهلت ارسال  آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه علم و فناوری تا 15 تیر ماه است از خبرنگاران فعال این حوزه دعوت به عمل می آورد تا برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر این همایش آثار خود را به آدرس تهران، خیابان شهید استاد نجات الهی بین چهار راه راه پسند و کلانتری شماره 162 غربی اقدام کنند./ح
برچسب ها: جشنواره ، رسانه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار