امام جمعه موقت آبدان گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شخصی گرایی، طایفه گرایی و قومی گرایی صلاح نیست و لازم است فرد اصلح که توانایی مدیریت دارد، انتخاب کنیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی صبح امروز درجمع مردم شهرآبدان در مسجدجامع این شهراظهارداشت: انتخابات شوراها یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های عمران‌شهری محسوب می‌شود و بدون شک انتخاب کاندیدای اصلح نقش بسیار موثری در هدایت مدیریت شهری خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به لزوم شرکت گسترده همه آحاد جامعه در انتخابات متذکر شد: قطعا شرکت گسترده مردم در انتخابات قدرت توانایی منتخبین و اقتدار آنان افزایش می‌دهد و باید مردم از این فرصت حداکثر بهره را ببرند.

امام جمعه موقت آبدان بر امانت داری در انتخابات تاکید کرد و افزود: امانت‌داری مهم‌ترین عنصر در یک انتخابات محسوب می‌شودو بایستی مجریان و کاندیداهای انتخابات این مهم را مدنظر داشته باشند.

سعیدی  سیاه نمایی در تبلیغات یک خلاف و گناه دانست و تصریح کرد: زیر سوال بردن خدمات  مسئولان برای مطرح کردن خود صلاح نیست بلکه نوعی ظلم به فعالیت گذشتگان است.

وی درادامه گفت:یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری تاکید نموده اند این است که کاندیداها مراقب باشند حرفی که می‌گویند واقعی، صمیمی، متکی بر اطلاعات درست و برآمده از زبان راست‌گوی باشد و این طوری نباشد برای این که مردم به ما رای بدهند همه آن چه که ماورای ماست تخریب بکنند.

امام جمعه موقت آبدان حضور در انتخابات را یک وظیفه و مسئولیت برای همه واجدین شرائط دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید دارند این است که در این عرصه مهم و سرنوشت ساز مشارکت فعال داشته باشیم، چراکه عدم مشارکت در انتخابات به اسلام و نظام اسلامی  صدمات  و لطماتی  وارد می‌کند.

سعیدی به نقشه دشمن اشاره کردوگفت: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ،ضربه به سلامت انتخابات و بی‌هویتی انتخابات فعالیت‌های گسترده‌ای کرده است که باید با بصیرت در این عرصه مهم حضور داشته باشیم./ج1

برچسب ها: انتخابات ، شورا ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.