شفيعي استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: به واسطه به کارگيري نيروهاي فروش خوب برند سازمان توسعه مي يابد.
وي افزود: برند تصوير احساسات و خاطرات خريدار از يک کالاست در اين ميان نيروي فروش نيز نقش موثري در اين تصويرسازي دارد.
اين کارشناس اظهار داشت: مديريت فروش در کشور بيشتر به صورت سنتي انجام مي شود.
وي تصريح کرد: خدمات فروش در سازمانها از اهميت ويژه اي برخوردار است.
شفيعي ادامه داد: مشکل مديريت فروش عدم آموزش صحيح در اين بخش است.
وي خاطرنشان کرد: فروشنده تحت مديريت فروش تاثير گذار در تعالي سازمان را به دنبال دارد.
انتهاي پيام/