کشورهای اسلامی در سطح دنیا از ساختار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران الگو می‏گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جلسه همایش بانوان به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز همه نگاه‏ها به جمهوری اسلامی ایران است.

رئوفی‏ نژاد با اشاره  به ظرفیت‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: ظرفیت‏های جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ایران بعد از 34 سال تجربه در ساختار سیاسی مبتنی بر اسلام کشوری پیشرو محسوب می‏شود،ادامه داد: دنیای غرب و آمریکا از اسلام سیاسی هراس دارند، چراکه اسلام همه منافع آن‏ها را به خطر انداخته است.

استاندار زنجان ، تأثیر‏گذاری ایران بر تحولات سیاسی و اجتماعی جهان را مورد تأکید قرار داد و تصريح كرد: ظرفیت‏های سیاسی مبتنی بر آموزه‏های اسلامی در ایران موجب اثر‏گذاری بر تحولات جهان شده است.

رئوفی‏ نژاد با اشاره به اهمييت انتخابات ریاست جمهوری در کشور اضافه كرد:  انتخابات آتی دارای حساسیت ويژه اي در كشور است وهمه  مسئولان بايد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی، تحقق حماسه سیاسی در انتخابات را ضروری عنوان و تاكيد كرد: باید نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور تلاش کرد.

استاندار زنجان، توجه به شاخصه‏ های بیان شده توسط رهبری را یادآور شد و  خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید نکات مطرح شده توسط رهبری را با کاندیداهای ریاست جمهوری تطبیق دهند./س


 

برچسب ها: ایران ، تاثیرگذار ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.