فرمانده انتظامی دشتستان از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود محمودزاده عصر روز شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تأمین امنیت و سلامت در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: تلاش برای نظم و امنیت در جامعه تنها با همکاری و همراهی مردم و سایر دستگاه‌ها محقق می‌شود و بحمدالله در دشتستان شاهد همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی دشتستان از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم در راستای ایجاد امنیت پایدار و بهبود امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی انجام گرفته است.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع و همه‌جانبه با پدیده شوم مواد مخدر و عوامل توزیع و مصرف آن، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان در نتیجه تحقیقات و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات و گزارشات مردمی دریافتند که عده‌ای از معتادان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی اطراف محله علی‌آباد برازجان تردد داشته و ضمن آلوده کردن این مناطق و ایجاد نارضایتی در مالکان باغ‌ها و اراضی مذکور موجبات نارضایتی شهروندان ساکن در آن محلات را نیز فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته اکیپ‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری 12 برازجان و یگان امداد به محل مورد نظر عزیمت و پس از محاصره کردن آن منطقه تعداد 13 نفر از افراد معتاد را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مسئول بیان کرد: اجرای این عملیات موجبات رضایت و خشنودی شهروندان برازجانی را فراهم کرده است.

محمودزاده یادآور شد: این طرح در تمامی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان دشتستان با تمامی توان انتظامی اجرا خواهد شد و اجازه عرض اندام به متخلفان را نخواهیم داد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، مخدر ، اکیپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.