عضو خبرگان رهبری تاکید کرد : باید در انتخاب کاندیدای اصلح حجت شرعی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین کعبی با بیان اینکه ولایتمداری و پشتیبانی همه جانبه از ولی فقیه رمز موفقیت ایران و ایرانی است گفت : ملت در فتنه های مختلف با استعانت از منّویات مقام معظم رهبری، با موفقیت از آن خارج شده و در انتخابات24 خرداد هم روسفید خواهد شد.

وی با بیان اینکه صداقت و راستگویی از ویژگی های کاندیدای اصلح است، ابراز داشت: امروز زمان شعار دادن نیست و روز عمل و رسیدن به اهداف و برنامه های توسعه ای کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی با اشاره به اینکه ملت بصیر ایران حقیقت و شاخصه های فرد اصلح را تشخیص می‌دهند، ادامه داد: دغدغه دین و حل مشکلات اقتصادی در پرتو عمل به شرع و فقه اهل‌بیت(ع) بسیار مهم است و کاندیدایی که متشرع و پایبند به فقه و ولایت فقیه باشد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

عضو خبرگان رهبری یکی از راه های شناخت فرد اصلح را در وهله اول تحقیق و مراجعه به افراد مورد اعتماد عنوان کرد و یادآور شد: در انتخاب اصلح باید حجت شرعی داشته باشیم و نباید بر اساس منافع شخصی و گروهی یا بخشی و سلیقه‌ای تصمیم بگیریم؛ زیرا شرعا مسئول انتخاب خود هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان یادآور شد: دشمنان قسم خورده سالهاست که علیه نظام اسلامی توطئه می کنند، ولی در ایام انتخابات در ابعاد متعددی وارد می شوند تا تضعیف انتخابات که خواسته قلبی آنان است، رقم بخورد، اما بدانند ملت بصیر ایران اسلامی همچون گذشته آنها را ناکام خواهند گذاشت./س

برچسب ها: قم ، حجت ، شرعی ، انتخاب ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.