مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در حالی برگزار شد که موضوعات سایسی داغ تر از دیگر مناظرات تلویزیونی پیگیری شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مناظره سوم از نگاه رسانه های مجازی با رویکردهای بررسی، تحلیلی و بیان شده است که چالشی بوده مباحث از مهمترین مواردی است که در اخبار این رسانه ها ذکر شده است.

خبرگزاری مهر نیز در خبری با تیتر « حاشیه‌های مناظره سیاسی کاندیداها/ بحث های داغ دو نفره درباره حساس‌ترین موضوعات سیاسی کشور» به ذکر این مناظره پرداخته است.

در بحشی از این گزارش به حواشی مناظره پرداخته شده است : مناظره سوم کاندیداها با موضوع سیاسی همانطور که طبق پیش بینی های قبلی جذابترین و جنجالی‌ترین قسمت مناظره های سه گانه صداوسیما شد و کاندیداها در مباحث مختلفی چون سیاست خارجی، برخوردهای امنیتی، پرونده هسته ای و کوی دانشگاه به بحث و مجادله داغ با هم پراختند.

خبرگزاری فارس نیز با این سر تیتر که «سیاست داخلی و خارجی؛ موضوع مناظره سوم کاندیدا‌ها» گزارشی از روند مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ذکر کرده است.

در  فسمتی از این گزارش آمده است: هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مناظره سوم خود را در حوزه‌های سیاست داخلی وخارجی برگزار کردند.

این خبرگزاری در این گزارش با اشاره به مهمترین نظرات کاندیداها نظر محسن رضایی را با این عنوان که مردم از منازعات سیاسی خسته شده‌‌اند/مدیریت جناحی جوابگو نیست و نظر قالیباف را با این عنوان که دیپلماسی ما در تحقق اهداف سیاست خارجی موفق نیست ذکر کرده است.

همچنین نظر حدادعادل را با این متن که مدیریت بهتر می‌تواند آثار تحریم را کم کند و نقد روحانی را نیز با این عنوان که برای حضور فعال مردم به عقلانیت و اعتدال نیاز داریم بیان داتشه است.

چاره‌ای جز استفاده از نیروهای متعهد و توانا نداریم ؛ اصلی‌ترین اولویت مردم مسائل خارجی و رفع تحریم‌هاست نیز عنوانی است که برای سخنان عارف و ولایتی در نظر گرفته شده است

نظر غرضی نیز در این خبرگزاری با عنوان سیاست خارجی انعکاس استعداد داخلی است و سعید جلیلی با این تیتر که سیاست خارجی باید به مدیریت هوشمند گفتمان‌محور سپرده شود عنوان شده است.

خبرگزاری ایرنا نیز در یکی از گزار شها خود با تیتر« ادامه انتقاد به دولت با حمله «گاز انبری» از سوی نامزدهای ریاست‌جمهوری » آورده است: این مناظره بیشتر به جای بیان اهداف نامزدها به حاشیه سازی از سوی نامزدهای انتخاباتی گذشت.

در یکی از اخبار خبرگزاری ایلنا نیز در گزارشی با این تیتر که « جمع‌بندی نهایی سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری» به بیان نقطه نظرات پایانی کاندیداها در جمع بندی سخنانشان اشاره کرده است.

این خبرگراری در اخبار های جداگانه به بیان نظرات هر یک از کاندیداها و انعکاس سخنان آنها پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا نیز در خبری با عنوان «احتمال برگزاری مناظره‌های دیگر قبل از انتخابات » آورده است: سومین مناظره‌ی نامزدهای ریاست جمهوری بیش از دو برنامه‌ی قبلی ساختاری چالشی به خود گرفت تا نامزدها درخواست‌هایی را مبنی بر اینکه مناظره‌ی سیاسی آخرین حضور همزمان هشت‌نفره‌شان نباشد، مطرح کنند.

در بحشی از این خبر ذکر شده است: اما مناظره‌ی سوم نامزدها در حالی چالشی‌تر از دو مناظره‌ی قبلی برگزار شد که علاوه بر جذابیت رویکردهای سیاسی به مسائل داخلی و خارجی، صداوسیما با اعمال تغییرات جزئی در نحوه‌ی برگزاری مناظره، تلاش کرد به قول ضرغامی «آقایان را درگیرتر و بحث‌ها را گرم‌تر» کند. /

برچسب ها: مناظره ، دیدگاه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.