جانشین سازمان بسیج فرهنگیان گفت: باید سطح آگاهی و بصیرت خود را برای حضور در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حسین سلطانی در همایش بصیرت فرهنگیان آذربایجان غربی که در سالن جلسات آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به توطئه دشمنان نظام، باید بر ارتقای سطح بصیرت و آگاهی خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به توطئه دشمنان، تصریح کرد: زمانی که چشم دشمنان به آنچه انجام می‌دهیم دوخته شده است می‌توانیم با حماسه آفرینی دشمنان را مایوس کنیم.

سلطانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: با حماسه سیاسی شاهد ایجاد نشاط سیاسی در جامعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر حضور تمام فرهنگیان در انتخابات، خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب فرهنگیان در خط مقدم انقلاب قرار داشتند و در سال‌های دفاع مقدس نیز با حضور خود در میادین جنگ نشان دادند که از انقلاب و ارزش‌های اسلامی به خوبی دفاع می‌کنند.

سلطانی با بیان اینکه معلمان در دفاع از ارزش‌های اسلامی همیشه ثابت قدم هستند، گفت: فرهنگیان در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و تداوم راه شهدا همواره گام‌های استواری برداشته‌اند و امید می‌رود در انتخابات نیز شاهد چنین حرکت‌هایی باشیم./س

برچسب ها: انتخابات ، بسیج ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.