مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اتحاد و همدلی ضروری‌ترین نیاز امروز دنیای اسلام/ نقشه اصلی دشمن اختلاف‌افکنی میان مسلمانان و اسلام‌ستیزی با طراحی سرویس‌های اطلاعاتی غربی است + صوت، انتخابات رياست‌جمهوري در 1000 شعبه تهران "الکترونيکي" خواهد بود، "ارتش اسراييل" از چه حيواناتي تشکيل شده است؟ + فيلم و تصاوير و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



اتحاد و همدلی ضروری‌ترین نیاز امروز دنیای اسلام/ نقشه اصلی دشمن اختلاف‌افکنی میان مسلمانان و اسلام‌ستیزی با طراحی سرویس‌های اطلاعاتی غربی است + صوت


همزمان با عید مبعث و سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص)، مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدا با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

انتخابات رياست‌جمهوري در 1000 شعبه تهران "الکترونيکي" خواهد بود
استاندار تهران با بيان اينکه فرآيند انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در يك هزار شعبه تهران الکترونيکي است، گفت: تمام فرآيند انتخابات رياست جمهوري نيز در اين شعب به‌صورت الکترونيکي خواهد بود.

"ارتش اسراييل" از چه حيواناتي تشکيل شده است؟ + فيلم و تصاوير
"اوکتز"، "يگان ويژه" سگ‌هاي "ارتش اسراييل" است که در سال 1939 ايجاد شد. ماموريت اين يگان ويژه، "تربيت و آموزش سگ‌هاي مهاجم" است. سگ‌هاي مهاجم اوکتز در محيط‌هاي شهري و روستايي براي حمله به فلسطيني‌هاي معترض در "سرزمين‌هاي اشغالي" مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۲ در کميسيون برنامه، بودجه
اعضاي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس فردا به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۲ می پردازد.

حضور سید "حسن نصرالله" در منزل "حدادعادل" + عکس

"فريدالدین حدادعادل" فرزند "غلامعلي حدادعادل" خاطره جالبي را از عكسي يادگاري تعريف مي‌كند كه شهيد "عماد مغنيه" عكاس آن بوده است.

بررسی فروش نفت در کمیسیون انرژی
کمیسیون انرژی مجلس، در جلسات کاري خود در هفته آتي ضمن بررسی آخرین اخبار مربوط به این کمیسیون، بررسی فروش نفت را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بررسي تحقيق‌و ‌تفحص از آموزش و پرورش در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس
اعضاي کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در هفته آينده از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرده تا ضمن بررسی تحقیق و تفحص از وزارت مربوطه، پاسخگوي جمعي از نمايندگان باشد.

تهران و فارس بیشترین اعتراض را به رد صلاحیت‌های انتخابات شورای شهر داشتند
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، گفت: بیشترین شکایت طرح شده از سوی داوطلبان رد صلاحیت شده در استا‌ن‌ها به ترتیب از استان‌های تهران و فارس بوده است.

از سفر لاريجاني به مناطق زلزله‌زده "بشاگرد" تا بررسي ايرادات وارده به بودجه 92

در مجلس سفر لاريجاني به مناطق زلزله‌زده "بشاگرد"، تمديد مهلت رسيدگي به شكايات داوطلبان انتخابات شوراها، بررسي ایرادات لایحه بودجه 92 در کمیسیون تلفیق، مهم‌ترين عناوين اخبار هفته گذشته مجلس بود.

فردا؛ نشست خبري "علي باقري" برگزار مي‌شود/دوشنبه؛ "جليلي" مواضع خود را براي نخبگان اقتصادي تشريح مي‌كند


نشست تبیین برنامه اقتصادی "سعيد جلیلی" در جمع نخبگان اقتصادی دوشنبه 20 خرداد ساعت 10:30 الی 12:30 در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار مي‌شود.

پیام تبریک حدادعادل به مناسبت آزادی منطقه استراتژیک القصیر
غلامعلی حدادعادل با صدور پیامی به مناسبت آزادی شهر القصیر که منطقه‌ای استراتژیک محسوب می‌شود ضمن تبریک این پیروزی بزرگ تاکید کرد؛ این پیروزی را به آقای بشار اسد و ملت مقاوم و سربلند سوریه و رزمندگان دلیر حزب‌الله تبریک می‌گویم.

آيا مي‌دانيد اگر مرد ازدواج مجدد دائم یا موقت نماید زن حق "درخواست طلاق" پیدا می‌کند؟

در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه یا سوء معاشرت یا رفتار زوج یا ابتلا به بیماری صعب‌العلاج یا جنون مرد هنگامی که فسخ نکاح ممکن نیست یا محکومیت به حبس بیش از 5سال یا اعتیاد مرد یا ترک زندگی از سوی مرد زن حق درخواست طلاق دارد.

از داغ شدن سفرهاي تبليغاتي کانديداها تا نهايي شدن اکثر ليست‌هاي شوراي شهر
احزاب و تشکل‌هاي سياسي در هفته‌اي که گذشت با رويدادهاي مهمي همراه بود که مرور آن خالي از لطف نيست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار