معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از انتشار و رونمایی سه کتاب به خط بریل، ویژه نابینایان و کم بینایان برای اولین بار از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام مرتضی وافی با بیان اینکه ظرفیت عظیم تبلیغی در مسجد مقدس جمکران موجود است، اظهار داشت: در راستای ارتقا سطح فرهنگی و آموزشی نابینایان و کم بینایان، سه کتاب به خط بریل که به معرفی مسجد مقدس جمکران تولید شده و همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) انتشار و رونمایی می شود.

وی ادامه داد: این سه کتاب شامل یک دوره کامل قرآن در 6 جلد، کلیات مفاتیح الجنان و "آداب و اعمال مسجد مقدس جمکران" می باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: کتاب "آداب و اعمال مسجد مقدس جمکران" دارای چهار بخش از جمله آداب و اعمال مسجد مقدس جمکران، زیارات منتخب ادعیه حضرت ولی عصر (عج)، توقیعات و جملات حضرت ولی عصر (عج) و ویژگی ها و وظایف منتظران و زمان غیبت است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعی از زائران و مخاطبان مسجد مقدس جمکران نابینایان و کم بینایان هستند، برآن شدیم تا کتابی با محتوای آشنایی با امام زمان (عج) به خط بریل برای این قشر از جامعه تولید کرده تا قدمی در راستای پذیرای فرهنگی از آنان برداشته باشیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: انتشار کتاب به خط بریل برای اولین بار از سوی مسجد مقدس جمکران تولید شده و امیدواریم این عمل الگویی برای دیگر بقاع متبرکه بوده تا قدمی در راستای پذیرای فرهنگی از زائران برداشته شود./س

برچسب ها: قم ، کتاب ، خط ، بریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.