حس دروني ايراني و مسلماني، من را مجاب به شرکت در انتخابات و راي دادن مي‌کند.

هما خاکپاش، بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرکت در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: من نه تنها به عنوان يک هنرمندي که به عنوان يک شهروند حق و وظيفه ي خود مي‌دانم که در انتخابات شرکت کنم.
وي افزود: امنيت تنها چيزي است که من و مردم در اين جامعه به آن نياز داريم اميدوارم فرد منتصب، امنيت کشورمان را به حدي برساند که من به عنوان يک زن در بيرون از خانه امنيت و امکانات داشته باشم.
وي در اين باره اضافه کرد: زن ايراني بسيار مهم و پر ارزش است و بايد قدر زن ايراني را بدانيم چرا که آنها يکي از زحمت کشان اين جامعه هستند.
خاکپاش ادامه داد: اميدوارم کسي که در راس قرار مي‌گيرد به گونه‌اي برخورد کند که رضايت همه‌ي ملت ايران را جلب کند و به خصوص هواي هنرمندان را داشته باشد چرا که هنرمندان مظلوم واقع شده‌اند هنرمندان با ايستادگي در مقابل ظلم سختي‌ها را تحمل مي‌کنند.
وي دليل حضور خود را در انتخابات اينگونه بيان کرد: اگر من راي ندهم پس چه کسي بايد اين وظيفه را انجام دهد حس مسوليت ايراني و مسلمان بودن من را مجاب به راي دادن مي‌کند.
اين هنرمند عنوان کرد: همان گونه که ما اسلام را قبول داريم بايد همه چيز هم بر پايه اصل باشد پس کانديدا پس از اتمام راي‌گيري بايد به وعده‌هاي خود عمل کنند.
خاکپاش در پايان پيام خود را به اينگونه بيان کرد: افرادي که به امنيت و پشتيباني کشورشان علاقمند هستند بايد راي بدهند تا آينده خوبي داشته باشيم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار