با اعلام آغاز به کار رسمی تبلیغات کاندیداهای چهارمین دوره شهر و روستا، خراسان‌رضوی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مطابق قانون از 16 خرداد ماه یعنی از همین امروز کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا برای تبلیغات انتخاباتی مجاز هستند و در واقع ماراتن رقابت بین کاندیداها با آغاز تبلیغات وارد مرحله‌ای تازه می‌شود و این امر سبب شده تا شهرها رنگ و بوی تبلیغاتی به خود گیرد.

پس از گذشت شش سال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می‌شود و با توجه به نقش موثر شوراها در پیشبرد مسائل و مدیریت شهری، انتخاب افراد کارآمد و آگاه به امور شهری از موارد مهم و ضروری در ملاک‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا محسوب می‌شود.

از مدت‌ها پیش ستادهای تبلیغاتی کاندیداها فعالیت خود را به صورت غیررسمی آغاز کرده بودند؛ اما از آنجا که تبلیغات در انتخابات نقش موثری برای انتخاب افراد دارد تمام نامزدها سعی می‌کنند تا با انتشار پوستر و برنامه‌هایی همچون مناظره و همایش انتخاباتی دیدگاه‌های خود را معرفی و از خط و مشی خود دفاع کنند.

قانون انتخابات کشور برای تبلیغات چهارچوب و خط و مشی‌هایی را تعریف کرده است که تعدی از آنها مجازاتی را نیز به دنبال دارد و توجه کاندیداها به این موارد سبب برپایی انتخاباتی سالم و به دور از تنش می‌شود.

برچسب ها: دوره ، انتخابات ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.