رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از عدم حضور کمانداران قمی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل مواجهه با محدودیت‌های مالی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اسماعیل ملامحمدی تصریح کرد: بعد از نخستین حضور در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور در سال 1390 یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت در سال جاری حضور در لیگ برتر سال 92 بود.

وی ادامه داد: برای حضور در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور در سال جاری برنامه ریزی کرده بودیم و آمادگی خود را نیز به فدراسیون اعلام کرده بودیم اما واقعیت این است که با بررسی‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم موانع مالی را برطرف کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: قرار بود تیم تیراندازی با کمان مردان قم با نام مبین همچون دو سال قبل در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یابد اما این امکان فراهم نیست و نمی‌توانیم در لیگ برتر حضور یابیم.

وی یاد آور شد: در این مسابقات کمانداران مدعی در قالب تیم‌های افق سپید تهران، بافق یزد، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، بانک ملی گلستان، هیئت شهرکرد، کیش، نفت امیدیه، دهکده کمانداران کردستان، ترانه آبی دریا از گیلان، بانک قوامین (ناجا تهران)، هیئت قزوین و هیئت زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: همچنین در کامپوند بانوان چهار تیم، ریکرو بانوان چهار تیم، کامپوند مردان شش تیم و در رشته ریکرو مردان 10 تیم حضور دارند و هفته اول این مسابقات در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قم ، کمانداران ، محدودیت ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.