12 طرح صنعتي و توليدي در سطح استان قزوين با حضور معاون اول رئيس جمهور افتتاح و به بهره برداري رسيد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (دوشنبه) در آخرين مرحله از سفرخود به استان قزوين با حضور در شهرک صنعتي ليا واقع در شهرستان بويين زهرا از 12 طرح صنعتي و توليدي استان بطور همزمان بهره برداري کرد .

طرح توسعه شرکت هفت الماس واقع در شهر محمديه، پروژه توليد مخازن گاز سي ان جي آسيا ناما واقع در شهرستان بويين زهرا، مجتمع گلخانه اي کاسپين گل پارسيان واقع در شهرستان آبيک، شرکت نورد آريان فولاد واقع در شهرستان بويين زهرا ، شرکت ذوب آهن آريان فولاد بويين در شهرستان بويين زهرا و شرکت ساتک در شهرصنعتي البرز از جمله طرح هايي بودند که بطور همزمان توسط رحيمي افتتاح شدند.

شرکت آگلاپارت در شهرک صنعتي کاسپين ، شرکت نفيس نخ در شهرک صنعتي ليا ، شرکت نگين دانه الماس واقع در شهرک صنعتي خرمدشت ، شرکت انرژي پروتئيني شايان و شرکت آرياشيني پارس در شهر صنعتي البرز و شرکت فرش فخاريزد در شهرک صنعتي ليا نيز از ديگر پروژه هاي افتتاح شده توسط معاون اول رييس جمهور در اين سفر يکروزه مي باشد .

گفتني است اين طرح ها با اعتباري بالغ بر 570 ميليارد تومان و با اشتغالزايي براي 1570 نفر در استان قزوين به بهره برداري رسيده است .
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، رئیس جمهور ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار