تعداد زيادي از شهروندان ايتاليايي داراي شغل و در آمد هستند اما در خيابان‌ها، ورودي ساختمان‌ها و مراکز پذيرشي مي‌خوابند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از تودي پونتو ايت، اين قشر از افراد جامعه ايتاليا کساني هستند که در وضعيت نامطلوبي به سر مي‌برند و  به‌عبارتي، ‌بر خلاف اينکه مي‌توانند در هر ماه حقوق دريافت کنند، اما نمي‌توانند جلوي هزينه‌هاي ناگهاني را بگيرند و وعده غذايي مناسبي براي خود تهيه کنند. در برخي از موارد نيز نمي‌توانند اقساط بانکي خود را پرداخت کنند.

بدترين حالت،‌ پدراني هستند که پس از جدايي از همسران خود،‌ بايد هزينه‌هاي فرزند خود و يک زندگي آبرومندي نيز براي خودشان تامين کنند.

در همين زمينه، بر اساس مطالعات انجام شده، 4 ميليون شهروند ايتاليايي در چنين وضعيتي به سر برده و 80 درصد از آنها با درآمدي که دارند، نمي توانند به زندگي خود ادامه دهند.

ميلان، فلورانس، رم پايتخت ايتاليا، ناپل و کالياري از جمله شهرهاي ايتاليايي هستند که پديده نسل جديدي از فقرا در اين شهرها رواج يافته است. 

زندگي اين افراد به گونه‌اي است که براي استحمام و شستشوي بدن خود، از حمام کلوپ‌هاي شبانه، مراکز مراقبتي و دوستان استفاده کرده،‌ سپس در سکوت به محل کار خود بر مي‌گردند.

اين پديده در سال‌هاي اخير چند برابر شده و محدوده سني افرادي که درآمد داشته اما توان مقابله با هزينه‌ها را ندارند، 40 تا 60 سال است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فقیر ، ایتالیا ، شاغل ، کارتون ، خواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار