مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 300 مبلغ به سراسر کشور از 14 تا 17 خرداد خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی با اشاره به 14 و 15 خرداد اظهار کرد: این ایام یادآور حماسه، عزا، ماتم و حرکت انقلاب اسلامی و جوشش انقلاب حماسه‌ساز امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اهمیت اعزام مبلغ از 14 تا 17 خرداد گفت: تبیین معارف اسلامی، معرفی و تبیین سیره پیامبر اکرم(ص)، تبیین ابعاد شخصیتی نبی مکرم اسلام(ص)، تبیین دستاوردهای نظام و ترویج معارف اسلامی و قرآنی و رسالت مردم در برابر انقلاب اسلامی از جمله اهداف اعزام مبلغ در این ایام است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پاسداشت انقلاب، حفظ و نگهداری دستاوردهای نظام، دشمن‌شناسی و غرب‌شناسی، مسئله ولایت فقیه، مشارکت جدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، معرفی شاخصه‌های کاندیدای اصلح، تبیین وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی مردم در انتخابات و دعوت مردم به وحدت و یکپارچگی را از اهداف اعزام مبلغ در این ایام ذکر کرد.

وی از اعزام 300 نفر مبلغ به سراسر کشور ویژه ارتحال امام خمینی(ره) و مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات بر اساس رسالت خود اقدام به اعزام مبلغان متخصص، فعال و نخبه برای پوشش حداکثری تبلیغ در این ایام می‌کند.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مبلغان از 14 تا 17 خرداد در مناطق تبلیغی خود حضور پیدا می‌کنند و به تبلیغ می‌پردازند./س


برچسب ها: قم ، اعزام ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.