رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بالگرد در استان کرمان برای حضور در مکان‌های صعب‌العبور در روز انتخابات آماده است و هر فرد فقط در یک نقطه می‌تواند به کاندیدای ریاست جمهوری و یا شوراها رأی دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، جواد کمالی در همایش بخشداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان کرمان افزود: بخشداران و معاونان فرماندار باید بر تمام مفاد قانون، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مسلط باشند و ما مکلف هستیم، برای حضور یک حرکت جدی و بسترسازی حکومتی را فراهم کنیم، چرا که مردم آماده هستند و ما باید با ارتباط با اقشار مختلف برای آنها پیام داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات در حوزه انتخابات با سرعت زیاد و محکم وارد شوند و تمام تلاش خود را برای پرشور کردن انتخابات به کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از رفتار آنها این گونه برداشت نکنند که به نفع یک کاندید کار می‌کنند و باید از تایید و تکذیب افراد خودداری کنند.

کمالی خاطر نشان کرد: بالگرد انتخاباتی در استان کرمان برای حضور در مکان‌های صعب‌العبور در روز انتخابات آماده است و هر فرد فقط در یک نقطه می‌تواند به کاندیدای ریاست جمهوری و یا شوراها رأی دهد.

وی بر حفظ امنیت صندوق و حفظ رأی مردم تاکید و بیان کرد: باید مراقب بود تا وحدت اجتماعی حفظ شود./س

برچسب ها: بالگرد ، انتخاباتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.