نماينده مردم بندرانزلي در مجلس شوراي اسلامي گفت: فعاليت گمرك اين شهرستان در تبادل كا‌لاهاي تجاري با كشورهاي آسياي ميانه نقش بسزايي در تقويت بنيه اقتصادي منطقه دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،«حسن خسته‌بند» در بازديد سرزده از گمرك بندرانزلي افزود: شهرستان انزلي به لحاظ وجود گمرك و ارتباط تجاري از زمان‌هاي دور به دروازه اروپا شهرت داشته و با توجه به موقعيت جغرافيايي و انجام مراودات فرهنگي، سياسي و اقتصادي با كشورهاي ديگر، از پيشينه درخشاني برخوردار است.

نماينده مردم انزلي در مجلس در اين بازديد از بخش‌هاي مختلف گمرك انزلي ديدن كرد و از نزديك با فعاليت آن آشنا شد.

اين گزارش حاكي است: پرويز تقوي ناظر گمركات استان گيلان و مديركل گمرك انزلي نيز ضمن ارائه گزارشي از عملكرد و برنامه‌هاي اين گمرك، خواستار توجه ويژه مسئولان امر نسبت به دستگاه‌هاي اجرايي شد.
 
بازديد مديركل بازرسي استان گيلان از گمرك انزلي

مديركل سازمان بازرسي استان گيلان در بازديد از گمرك انزلي، گمرك را نهادي بسيار مهم در اقتصاد استان عنوان كرد.

حسيني با اشاره به ضرورت تشكيل دستگاه‌هاي نظارتي در جامعه گفت: در قانون اساسي دستگاه‌هايي را داريم كه كارشان نظارت و بازرسي است و سازمان بازرسي كل كشور به عنوان بازرس عام كشور چشم بيناي نظام است كه ديده‌باني مي‌كند.

وي افزود: تلاش سازمان بازرسي نگاه قانون‌مندانه به موضوعات و قانون‌مداري است و ايجاد سلامت اداري در كشور براي توسعه و نهادينه كردن فرهنگ نظارت پذيري در جامعه و دستگاه‌هاي اجرايي از جمله وظايف آن است.

مديركل سازمان بازرسي استان گيلان تاكيد كرد: نگاه مديران و مسئولان كشور بايد نگاه قانون‌مندي به سازمان بازرسي باشد و همه حركت‌ها و اعمال دستگاه‌ها بر محور قانون استوار شود.

حسيني اظهار داشت: گمرك نهاد بسيار مهمي در اقتصاد كشور است و با وجود تحريم‌ها، اين سازمان از جمله دستگاه‌هاي اجرايي تاثيرگذار بر اقتصاد كشور و سهم آن در تحولات اقتصادي بسيار بالا است.

مديركل بازرسي استان گيلان اضافه كرد: براي سازمان بازرسي، حفاظت و صيانت از نيروي انساني دستگاه‌هاي اجرايي امري بسيار مهم است و ما تلاش مي‌كنيم تا با در نظر گرفتن تسهيلات لازم، موجبات آسايش و آرامش كاركنان را فراهم كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گمرک ، بندر ، انزلی ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار