رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل از عمليات بهسازي و آسفالت راه روستايي اطاقسراي اين شهرستان به طول 6/1 كيلومتر با اعتباري افزون بر 2 ميليارد ريال خبرداد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، زمان اكبرپور ضمن اشاره به اين مطلب اظهار داشت : راه روستايي به عنوان قسمتي از توسعه روستايي ، يكي از فعاليتها و وظايف اداره كل راه و شهرسازي را تشكيل مي دهد كه شامل احداث و آسفالت و نگهداري راههاي روستايي اعم از ترميم و لكه گيري آسفالت ، خط كشي راههاي آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازي و پاكسازي حريم راههاي روستايي و ... است.

رئيس اداره راه و شهرسازي بابل در ادامه به عمليات بهسازي و آسفالت راههاي روستايي اين شهرستان اشاره و خاطر نشان كرد : عمليات بهسازي و آسفالت محور روستايي " اطاقسراي " اين شهرستان در بخش گتاب به طول 6/1 كليومتر و با اعتباري افزون بر 2 ميليارد ريال به اتمام رسيده است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه با بهسازي و آسفالت محور فوق 350خانوار از نعمت يك راه ايمن بهره مند شدند ، اظهار داشت : خوشبختانه در سالهاي اخير با توجه به نگاه دولت كريمه جمهوري اسلامي به توسعه روستاها و در راستاي شعار عدالت محوري و محروميت زدايي اقدامات مؤثري در زمينه احداث و بهسازي راههاي روستايي در استان انجام گرفته است.
گفتني است طول راههاي روستايي مازندران پس از پيروزي انقلاب اسلامي از حدود 2500 كيلومتر به7766 كيلومتر رسيده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار