شهردار منطقه 10 در راستای برگزاری هر چه باشکوه مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام از آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پهنه تحویلی منطقه 20 به متراژ طولی 4 کیلومتر و ساعت 210 هزار متر در ضلع جنوب شرقی حرم مطهر واقع شده اس و در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است.
وی در خصوص اینکه شرایط لازم برای حضور زائران با اجرای اقدامات و ارائه خدمات فراهم می شود افزود: فعالیت های اجرایی این منطقه به منظور آرام سازی، زیبا سازی، تلطیف محیط و آسایش شهروندان از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز شده و بر اساس دستور العمل ابلاغی اکیپی از نیروی کارگری و اجرایی به همراه ماشین آلات سبک و سنگین به پهنه اعزام شده اند تا ضمن آماده سازی پهنه در تاریخ 14 خرداد ماه نسبت به ارائه خدمات به زائران و همچنین برپایی ایستگاه فرهنگی و پذیرایی اقدام کنند.
وی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده گفت: تسطیح و خاک برداری ، امحاء شعار نویسی ، مرمت و بازسازی 42 چشمه سرویس بهداشتی و 24 چشمه پرتال انجام و  علاوه بر آن رنگ آمیزی دیوارها و جداول کل پهنه به مساحت هزار متر مربع در دست اجراست.
وی خاطر نشان کرد: عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت و به میزان 300 تن، رنگ آمیزی المان  شهری و نصب داربست و بنر توسط اداره زیبا سازی، پاکسازی معابر در دست اجرا است و تعداد 6 کانکس نیز برای استقرار نیروها در زمان مقرر بر پای ایستگاههای صلواتی و فرهنگی نصب شده است و تا 9 خرداد ماه به پایان می رسد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار