نمایشگاه عکس " در سوریه چه می گذرد " به همت اداره امور بین الملل نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه ها شامل 54 تابلو تصویر در قطع 50 *70 و 100*70 در صحن اصلی دانشگاه تهران به نمایش درآمده است.

 به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها این نمایشگاه که از روز 5 خرداد آغاز به کار کرده تا 13 همین ماه در صحن اصلی دانشگاه تهران جنب مزار شهدای گمنام برگزار می باشد.

براین اساس، در این نمایشگاه سوریه " قبل از فتنه و وضعیت سوریه بعد از فتنه "،" گروه های تکفیری " به تصویر کشیده شده است. عکس هایی از " جنایات جبهه النصره که تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی و غربی با آرامش دست به کشتار مردم بیگناه سوریه می زند " در این نمایشگاه توجه حاضران را به خود جلب می کند .

 لازم به ذکر است، جغرافیای درگیری های میدانی ارتش سوریه و تروریست های تکفیری و همچنین روزشمار حوادث و اقدامات دولت سوریه در راستای دستیابی به یک تفاهم ملی در قالب دو تابلوی 100*70 فضای روشنی را از چگونگی شکل گیری توطئه در سوریه در اذهان بازدیدکنندگان ترسیم می کند.  

براساس این گزارش، مظلومیت شیعیان سوریه ، کشتار زنان و کودکان ، ویرانی شهرها و کارخانجات صنعتی، حمله تروریستها به خوابگاه دانشجویان، کشتار جوانان حامی دولت و کمک نظامی رژیم صهیونیستی از موضوعات اصلی تابلوتصویرهای این نمایشگاه است .

لازم بذکر است، در این نمایشگاه بازدید کنندگان با امضای توماری بر حمایت خود از مردم سوریه و دفاع از اماکن مقدس سوریه بخصوص حرم حضرت زینب سلام الله علیها تاکید کردند./س
برچسب ها: عکس ، نمایشگاه ، سوریه ، نهاد ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار