ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جیرفت راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ذبیح‌الله سالاری رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در جیرفت در مراسم افتتاح این ستاد اظهار داشت: ما باید همواره قدردان دو نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما در انتخابات نگاهی وظیفه‌گرا و تکلیف محور است، افزود: ما هرگز این دیدگاه خود را اسیر جوسازی‌های گروهی، حزبی و جناحی نکرده و نمی‌کنیم و مانند همیشه فراجناحی فکر کرده و به تکلیف خود عمل می‌کنیم.

سالاری تصریح کرد: هر کسی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه معتقد است و نسبت به آن التزام عملی دارد از نظر ما اصولگرا شناخته می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به اینکه مقام عظمای ولایت سال جاری را با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند و اکنون نیز فصل انتخابات، زدودن غبارهای کینه و نفرت و پاک کردن دلخوری‌ها از یکدیگر است، باید دست به دست یکدیگر داد تا این خواسته رهبری را تحقق بخشیم.

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در جیرفت با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری تنها در صورت مشارکت گسترده مردم تحقق می‌یابد، عنوان کرد: بنابراین ما باید مردم را در صحنه حاضر کرده تا با حضور پرشور در انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کنیم./ج1

برچسب ها: قالبیباف ، جیرفت ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.